کد خبر : 2000
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶

مسمومیت دانش‌آموزان در ۲۱ مدرسه؛ فقط در یک روز!

مسمومیت دانش‌آموزان در ۲۱ مدرسه؛ فقط در یک روز!

مسمومیت دانش اموزان به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز،مسمومیت دانش‌آموزان مانند دومینو، مدارس را یکی یکی در برمی‌گیرد. روز گذشته تعداد مدارس بیشتری درگیر شدند. یکی می‌گوید اقدام تروریستی کشورهای دیگر است، آن یکی می‌گوید مسئله بیشتر ناشی از جو روانی است. مراجع قضایی اما هنوز از عاملان، اطلاعاتی منتشر نکرده‌اند. این شرایط به

مسمومیت دانش اموزان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز،مسمومیت دانش‌آموزان مانند دومینو، مدارس را یکی یکی در برمی‌گیرد. روز گذشته تعداد مدارس بیشتری درگیر شدند. یکی می‌گوید اقدام تروریستی کشورهای دیگر است، آن یکی می‌گوید مسئله بیشتر ناشی از جو روانی است. مراجع قضایی اما هنوز از عاملان، اطلاعاتی منتشر نکرده‌اند.

این شرایط به گونه ای شده که به جای درس، امتحانات، پروژه‌های تحقیقی، دانش آموزان نگران جان و سلامتی خود در مدارس هستند. جایی که سال‌هاست آن را خانه دوم می‌نامیم. خانه‌ای که حالا جولانگاه عده‌ای ناشناس شده است

هر چند خوشبختانه در مدارس رباط کریم و بهارستان تاکنون چنین مسمویت هایی گزارش نشده اما یکی از دانش‌آموزان که تهران تحصیل می کند در این باره می‌گوید: «زنگ تفریح بود. بسیاری از ما در راهرو بودیم. یک دفعه بوی بدی حس کردیم. بعد از آن حالم بد شد.»

او در توضیح بیشتر این ماجرا می گوید: «سرگیجه داشتم. احساس کرختی و ناتوانی در دست و پاها داشتم. ما را به اورژانس بردند. بعد از چند روز استراحت حالم بهتر شد.»

روز گذشته مسمومیت دانش‌آموزان به صورت گسترده در نقاط مختلف کشور اتفاق افتاد. بررسی‌ها نشان می‌دهد روز گذشته مسمومیت‌ها دست‌کم در ۲۱ مدرسه رسانه‌ای شد.

هنوز هیچ مقام رسمی از عاملان این مسمومیت‌ها اطلاعاتی نداده‌ است. اما خبرگزاری فارس روز گذشته از بازداشت سه نفر در این زمینه خبر داد. در حالی که فرمانده فراجا گفته بود کسی دستگیر نشده است.

حالا سرنوشت امنیت حدود 16 میلیون دانش‌آموز در مدارس به نتایج پرونده مسمومیت‌ها بستگی دارد. آنطور که وزیر آموزش و پرورش روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت: «مسأله با محوریت وزیر کشور، ظرف امروز تا شنبه، ۱۳ اسفند اطلاع‌رسانی خواهد شد.»

#سمت مردم

#سپیده نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.