کد خبر : 2558
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۲:۰۶

عملکرد سازی به سبک شیخ حسن / بودن و نبودن شما چه فرقی می کند آقای نوروزی؟

عملکرد سازی به سبک شیخ حسن / بودن و نبودن شما چه فرقی می کند آقای نوروزی؟

 عملکرد سازی به سبک شیخ حسن به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز،شیخ حسن نوروزی،‌ نماینده بهارستان و رباط کریم در مجلس شورای اسلامی طبق یک سنت همیشگی و در سال انتخابات، گزارش عملکرد اقداماتش را منتشر کرد و هر کسی هرکاری انجام داده بود ، به نام خودش زد و خلاص ! 💠 از

 عملکرد سازی به سبک شیخ حسن

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز،شیخ حسن نوروزی،‌ نماینده بهارستان و رباط کریم در مجلس شورای اسلامی طبق یک سنت همیشگی و در سال انتخابات، گزارش عملکرد اقداماتش را منتشر کرد و هر کسی هرکاری انجام داده بود ، به نام خودش زد و خلاص !

💠 از آسفالت کوچه ها گرفته تا رنگ کردن نرده های کنار خیابان و کشیدن آب حوض را که کار خدماتی هاست، به نام خودش زده است. البته او احتمالا به ذهنش نرسیده، وگرنه هر آمپولی که در دی کلینیک ادعایی اش زده شده را هم می توان در عملکرد آقای نماینده ثبت و ضبط کرد.

💠 نکته جالب تر اینجاست که اصلا وظیفه یک نماینده این نیست. او اصلا هیچ کار مفیدی برای حل مشکلات مردم نکرده است. شهرداری ها و دهیاری ها به صورت طبیعی وظیفه کوچه و خیابان را آسفالت کنند. این آقای نماینده آنقدر برای گزارش های غیر واقعی خود عجول بوده که حتی به انجام شدن یا نشدن آن هم دقت نکرده است. مثلا پل روگذر ابتدای کلمه فقط در حد حرف است و هنوز نه خانی رفته و نه خانی آمده است که این آقا آن را به عنوان عملکرد خود ثبت کرده است.

💠 البته از نماینده ای که ادعا می کند مدیران بومی بهارستان میلیاردها تومان پول و اعتبار به شهرستان آورده و در پاسخ به این ادعای شاخدار ، کل پول مربوط به حقوق کارکنان و معلمان و کارمندان دولت را که از خزانه کشور پرداخت می شود ، به حساب مدیران مورد علاقه اش می گذارد ، انتظاری جز این نیست که هر کاری در منطقه شده یا نشده را در عملکرد خودش لحاظ کند!

💠 کاش آقای نوروزی به مردم گزارش بدهد که در مجلس در بلاهایی که سر مردم آمده چقدر نقش داشته است. مثلا دست چند تا وزیر و مدیرکل را گرفته آورده به منطقه و از آنها به نفع منطقه امتیاز گرفته است. البته نه اینکه آمدن رییس جمهور به منطقه که در برنامه دولت است و آقای رییسی به همه جا سفر می کند را به نام خودش بزند !

💠 کاش شیخ حسن یک بار برای همیشه بگوید که بودن و نبودنش چه فرقی می کند؟ چند طرح در مجلس به نفع مردم ارایه یا امضا کرده است ؟ چه حرفی به نفع مردم و حوزه انتخابیه اش زده است ؟ به جز سخنان حاشیه ساز مانند شلیک به مردم در آبان ۹۸ و شلیک به هواپیمای اوکراینی و ازدواج دختران نوجوان و …که برای نظام هزینه ساز بود ، چه حرفی به نفع کشور از دهان او خارج شده است ؟

💠 با این اوصاف اگر شیخ حسن الان قهر کند و برود در طرقبه و یک گوشه ساکت بنشیند چه اتفاقی برای بهارستان ورباط کریم رخ می دهد که در زمان حضورش ما از درک آن عاجزیم؟

#سپیده نیوز

#سمت مردم

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.