کد خبر : 3056
تاریخ انتشار : جمعه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲:۰۴

خط و نشان استاندار تهران برای اعضای شورا و افراد بانفوذ

خط و نشان استاندار تهران برای اعضای شورا و افراد بانفوذ

شوراها حق ندارند هر موضوع خلافی را به شهرداران تحمیل کنند؛‌برخورد میکنم   به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز، استاندار تهران ظهر پنجشنبه را در جلسه شورای اداری بهارستان پشت سر گذاشت اما این بار برخلاف همیشه آنقدر پرشور و تند سخن گفت که معلوم بود خبرهای تلخی از شوراها و شهرداری ها به او

شوراها حق ندارند هر موضوع خلافی را به شهرداران تحمیل کنند؛‌برخورد میکنم

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز، استاندار تهران ظهر پنجشنبه را در جلسه شورای اداری بهارستان پشت سر گذاشت اما این بار برخلاف همیشه آنقدر پرشور و تند سخن گفت که معلوم بود خبرهای تلخی از شوراها و شهرداری ها به او رسیده است.

👁‍🗨علیرضا فخاری در سخنانی مفصل که تنها زمان اندکی از آن را منتشر میکنیم، به شوراها تاخت و از ساخت و سازهای غیرمجازی که با چراغ سبز آنها انجام می شود به شدت گلایه کرد.

👁‍🗨او البته از شهرداران هم گلایه کرد و با تاکید چند باره به آنها گفت که حق ندارند هر دستور غلطی که شوراها و دیگران می دهند اجرا کنند. او این تاکید را به همینجا ختم نکرد و با گفتن « برخورد میکنم» جمله را بست تا مخاطبان سخنش بدانند که عاقبت سختی در انتظار کسانی است که گوش به فرمان فرامین غیرقانونی باشند.

👁‍🗨این روزها در برخی شهرهای استان دوباره شور جابه جایی در سر برخی شوراییان افتاده که احتمالا ممکن است به حذف چند شهردار ختم شود. چند روز پیش شهردار نسیم شهر اولین قربانی این زیاده خواهی بود که با ورود کمیته انطباق شهرستان بهارستان در نطف خفه شد.

👁‍🗨البته قطعا این پایان ماجرا نیست و احتمالا بهار پر حاشیه ای در انتظار شهرداران استان تهران به ویژه در شهرهای جنوب غربی آن خواهد بود.

به نظر شما شهردار بعدی که زیر فشار شوراییان خواهد رفت کدام شهردار است؟

#سپیده_نیوز
#سمت_مردم

 

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.