کد خبر : 2093
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰

۱۰ هزار اصله نهال در اسلامشهر توزیع و کاشت می‌شود

۱۰ هزار اصله نهال در اسلامشهر توزیع و کاشت می‌شود

۱۰ هزار اصله نهال در اسلامشهر توزیع و کاشت می‌شود مدیرعامل سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری اسلامشهر گفت: به مناسبت روز درختکاری و همزمان با آغاز هفته منابع طبیعی تعداد ۱۰ هزار اصله انواع نهال در سطح اسلامشهر کاشته و یا در بین شهروندان توزیع می‌شود. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز،به

۱۰ هزار اصله نهال در اسلامشهر توزیع و کاشت می‌شود

مدیرعامل سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری اسلامشهر گفت: به مناسبت روز درختکاری و همزمان با آغاز هفته منابع طبیعی تعداد ۱۰ هزار اصله انواع نهال در سطح اسلامشهر کاشته و یا در بین شهروندان توزیع می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز،به مناسبت گرامیداشت روز درختکاری در مراسمی با حضور آیت‌الله امامی کاشانی تولیت مدرسه عالی شهید مطهری، امام جمعه، شریفیان نماینده مردم در مجلس، فرماندار و جمعی از مسؤولان محلی امروز ۲۰۰۰ اصله نهال در شهرک امام حسین( ع)غرس شد.

هوشمند عسگریان، مدیرعامل سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری اسلامشهر در حاشیه آیین روز درختکاری در گفتگویی با خبرنگاران اظهارکرد: امروز تعداد ۲ هزار اصله نهال با حضور مسؤولان و مقامات محلی و مهمان ویژه آیت‌الله امامی کاشانی در یکی از محلات کمتر برخوردار شهرستان اسلامشهر شهر واقع در شهرک امام حسین(ع) غرس شد.

وی افزود: به مناسبت روز درختکاری و همزمان با آغاز هفته منابع طبیعی تعداد ۱۰ هزار اصله انواع نهال در سطح اسلامشهر کاشته و یا در بین شهروندان توزیع می‌شود تا درختان با مشارکت همشهریان گرامی در نقاط مختلف شهر توسط خود مردم کاشته شود و به توسعه فضای سبز شهرداری کمک کند.

مدیرعامل سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری اسلامشهر با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان گسترش فضای سبز شهری است، بیان کرد: امسال بالغ بر ۸۰ هزار اصله نهال در نقاط مختلف شهرغرس شده و در حال کشت بوده و ادامه دارد تا ضمن افزایش فضای سبز، سرانه‌های مورد نیاز شهروندان نیز در این زمینه ارتقا یابد.

#سپیده نیوز

#سمت مردم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.