کد خبر : 3009
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۱

گورابی به عنوان «مدیرکل پیگیری مصوبات نهاد ریاست جمهوری» شروع به کار می کن

گورابی به عنوان «مدیرکل پیگیری مصوبات نهاد ریاست جمهوری» شروع به کار می کن

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز، اسلامشهر در طول دو دهه گذشته مدیران توانمندی را در دل خود پرورش داده به طوری که در طول این سالها همواره نام فرزندان این شهرستان را در اقصی نقاط کشور و به عنوان مسئول بخش های بسیار مهم شنیده ایم ▪️ یکی از دوره های مهم مدیریت برای

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز، اسلامشهر در طول دو دهه گذشته مدیران توانمندی را در دل خود پرورش داده به طوری که در طول این سالها همواره نام فرزندان این شهرستان را در اقصی نقاط کشور و به عنوان مسئول بخش های بسیار مهم شنیده ایم

▪️ یکی از دوره های مهم مدیریت برای فرزندان اسلامشهر در همین دولت سیزدهم رقم خورد. شاید هم چون تعداد زیاد مدیر در استان تهران مشغول به کار شدند اینگونه پررنگ تر به نظر می رسید.

▪️ در دولت سیزدهم دو نفر از مدیران بومی اسلامشهر در استانداری تهران مشغول به کار شدند و چند مدیر نیز در وزارت خانه های دیگر.

▪️ اسداله تقی زاده در همین دوره به عنوان مدیرکل بازرسی و امور حقوقی استانداری و هادی گورابی نیز به عنوان مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری معرفی شدند و به خوبی ایفای نقش کردند.

▪️ محمود قنبرزاده نیز یکی دیگر از مدیران بومی بود که باوجود برخی کوتاهی های صورت گرفته که باید در وقتی مناسب درباره آن بگوییم، به عنوان مدیر کل یکی از حوزه های وزارت آموزش و پرورش وارد حوزه مدیریتی کلان شد

▪️ حالا در امتداد پلکان ترقی مدیران اسلامشهری، شاهد انتصاب هادی گورابی به عنوان «مدیر کل پیگیری مصوبات نهاد ریاست جمهوری» هستیم.

▪️ برای همه این عزیران و آنهایی که نامشان در این خبر نیامده آرزوی موفقیت و عاقبت به خیری داریم. امیدواریم همه جوانان این شهرستان به آنچه که شایستگی هایش را دارند برسند. لازمه این اتفاق،‌پایان نگاه‌های کور سیاسی و جناحی است.

#سپیده_نیوز
#سمت_مردم

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.