کد خبر : 2659
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵

گزارش شهردار از آخرین تحولات عمرانی چهاردانگه

گزارش شهردار از آخرین تحولات عمرانی چهاردانگه

ایستگاه مترو چهاردانگه تا پایان سال 50 درصد پیشرفت خواهد داشت به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز، شهردار چهاردانگه در گفتگو با رسانه ها به تشریح بخشی از مهمترین برنامه‌های مدیریت شهری برای تحول در این شهر پرداخت. ▪️ به گزارش سپیده نیوز، حسین واژیر به رسانه ها گفت که در سال 1402 تکمیل پروژه

ایستگاه مترو چهاردانگه تا پایان سال 50 درصد پیشرفت خواهد داشت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز، شهردار چهاردانگه در گفتگو با رسانه ها به تشریح بخشی از مهمترین برنامه‌های مدیریت شهری برای تحول در این شهر پرداخت.

▪️ به گزارش سپیده نیوز، حسین واژیر به رسانه ها گفت که در سال 1402 تکمیل پروژه های عمرانی در اولویت اصلی شهرداری است و به همین منظور بیش از 65 درصد بودجه سال جدید به حوزه عمرانی اختصاص یافته است

▪️ او همچنین از تکمیل پروژه های نیمه کاره و رها شده چهاردانگه به عنوان یک برنامه مهم دیگر خبر داد و گفت: تکمیل استخر،‌سینما و سایر پروژه ها از جمله این برنامه هاست.

▪️ به گفته شهردار چهاردانگه یکی از سینماهای مجهز تهران به زودی در چهاردانگه ساخته می شود که عملیات اجرایی آن توسط شهرداری آغاز شده و با شتاب پیش می رود.

▪️ یکی دیگر از مهمترین خبرهای شهردار چهاردانگه،‌ دو شیفته شدن عملیات ساخت ایستگاه مترو این شهر بود که حالا او امیدوار است تا پایان سال به پیشرفت پنجاه تا شصت درصدی برسد.

▪️ شهرداری چهاردانگه از اوایل اسفند ماه و بعد از آغاز به کار واژیر به عنوان شهردار از فضای رکود قبلی خارج شد و حالا شهروندان امید فراوانی به تحول در این شهر بسته اند.

#سپیده_نیوز
#سمت_مردم

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.