کد خبر : 1828
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱

کیفیت زندگی شهری را فدای کمیت پروژه‌های عمرانی نکنیم.

کیفیت زندگی شهری را فدای کمیت پروژه‌های عمرانی نکنیم.

نطق جنجالی عضو شورای اسلامی اسلامشهر به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز،رئیس کمیسیون حقوقی و شهرسازی شورای اسلامی شهر اسلامشهر در نطق پیش از دستور چهل و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر گفت: در انجام پروژه های عمرانی با نگاه همه جانبه به کیفیت و ارتقاء رفاه زندگی شهروندی توجه کنیم تا کیفیت

نطق جنجالی عضو شورای اسلامی اسلامشهر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز،رئیس کمیسیون حقوقی و شهرسازی شورای اسلامی شهر اسلامشهر در نطق پیش از دستور چهل و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر گفت: در انجام پروژه های عمرانی با نگاه همه جانبه به کیفیت و ارتقاء رفاه زندگی شهروندی توجه کنیم تا کیفیت زندگی شهری فدای کمیت پروژه‌های عمرانی نشود.

➕ رضا عظیمی، رئیس کمیسیون حقوقی و شهرسازی شورای اسلامی شهر در نشست رسمی شورا اظهار کرد: خوشبختانه دهها پروژه عمرانی خرد و کلان در سطح شهر در حال اجراست و شهرداری در حال خدمات رسانی به شهروندان عزیز است که باید در ارتقای کیفیت آنها تلاش بیشتری شود.

➕ وی گفت: در اصطلاح شهرسازی از شهرهای همه شمول نام می برند و این بدین معناست که کیفیت زندگی همه ی شهروندان در شهر ها همراه با کمیت ارتقا متوازنی داشته باشند، اما در اسلامشهر در برخی پروژه ها عمرانی ، کیفیت را فدای کمیت کرده‌ایم.

➕ رضا عظیمی، با اشاره به اینکه ۲ پل مکانیزه عابر پیاده در مرکز شهر که از همان سالهای ابتدایی نصب با مشکل مواجه شده مصداق بارز این موضوع است، تاکید کرد: در صورت عدم تعمیر و استفاده شهروندان از این پلها، تعریض بلوار بسیج حد فاصل سرنوری تا ابتدای خیابان پژوهش زیر سوال می‌رود.

➕ رئیس شورای اسلامی شهرستان اسلامشهر افزود: عبور عابرین پیاده در محورهای اصلی باید ایمن سازی شود، مسئولان مربوطه در حوزه حمل و نقل و ترافیک شهری ، مسائل شهرسازی را در کنار مسائل ترافیکی ببینند تا غفلت از برخی موضوعات که مطالبه به حق شهروندان است، انتقاداتی به دنبال نداشته باشد.

➕ وی خاطرنشان کرد: در بودجه سال آتی هم برای پل‌های عابر پیاده و پله‌های مکانیزه پل‌ها اعتباراتی دیده شده است و امیدواریم شهرداری برنامه مناسبی برای افزایش کیفیت زندگی شهری شهروندان در کنار کمیت پروژه های عمرانی داشته باشد.

#سپیده نیوز

#سمت مردم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.