کد خبر : 3763
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۹

کشف 200 کیلو «شیشه» در یکی از محله‌های اسلامشهر

کشف 200 کیلو «شیشه» در یکی از محله‌های اسلامشهر

🔺اشراف اداره اطلاعات و دستور به موقع دادستان جواب داد به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ، تازه ترین عملیات مهم دستگاه اطلاعاتی شهرستان اسلامشهر منجر به دستگیری یک باند مخوف و کشف و ضبط دویست کیلوگرم ماده مخدر از نوع شیشه شد. ➕ بر اساس اطلاعات کسب شده توسط خبرنگار ما، این عملیات

🔺اشراف اداره اطلاعات و دستور به موقع دادستان جواب داد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ، تازه ترین عملیات مهم دستگاه اطلاعاتی شهرستان اسلامشهر منجر به دستگیری یک باند مخوف و کشف و ضبط دویست کیلوگرم ماده مخدر از نوع شیشه شد.

➕ بر اساس اطلاعات کسب شده توسط خبرنگار ما، این عملیات با اشراف کامل نیروهای اداره اطلاعات اسلامشهر و دستور دادستان این شهرستان شکل گرفت و در نهایت با دستگیری به موقع عوامل توزیع این ماده خانمان سوز به پایان رسید.

➕ متاسفانه شهرستان‌های پیرامونی تهران از جمله اسلامشهر به دلیل همسایگی با تهران و همچنین قرار گرفتن در آخرین نقطه از شاهراه‌های مهم ترانزیتی کشور، گاهی شاهد جرایمی هستند که خوشبختانه این بار نیز مانند بسیاری از دفعات پیشین با اقدام به موقع دستگاه ‌های قضایی و امنیتی در نطفه خفه شد.

➕ تاکنون جزئیات بیشتری درباره تعداد قاچاقچیان و محل دقیق این دستگیری در اختیار رسانه ها قرار نگرفته و به محض کسب اطلاعات بیشتر حتما آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

#سپیده_نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.