کد خبر : 1319
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵

پیام فرماندار اسلامشهر به مناسبت روز خبرنگار

پیام فرماندار اسلامشهر به مناسبت روز خبرنگار

فرماندار اسلامشهر در پیامی ضمن تسلیت عاشورای حسینی و گرامیداشت ۱۷ مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و روز خبرنگار، از تلاش ها و زحمات خبرنگاران جهت انعکاس مسائل و مشکلات مردم و اطلاع رسانی خدمات ادارات در شهرستان قدردانی کرد. به گزارش پایگاه تحلیلی خبری سپیده نیوز ؛  متن پیام حسین حبیبی بدین

فرماندار اسلامشهر در پیامی ضمن تسلیت عاشورای حسینی و گرامیداشت ۱۷ مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و روز خبرنگار، از تلاش ها و زحمات خبرنگاران جهت انعکاس مسائل و مشکلات مردم و اطلاع رسانی خدمات ادارات در شهرستان قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری سپیده نیوز ؛  متن پیام حسین حبیبی بدین شرح است:

“ن و القلم و ما یسطرون”

سوگند خداوند متعال در قرآن کریم به قلم و آنچه مینویسد، رسالت سنگین پیامبران و پیام آوران الهی را نشان می دهد و امروز در عاشورای حسینی که امسال با روز گرامیداشت خبرنگار تقارن یافته شایسته است تا به حضرت زینب(س) بزرگ پیام آور واقعه عاشورا و قیام و نهضت سرخ سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و شهدای دشت کربلا ادای احترام کنیم.

بر کسی پوشیده نیست که خبرنگاران و اصحاب رسانه چه رسالت مهمی بر دوش دارند. فعالان رسانه و اهل قلم وظیفه خطیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی، بیان مسائل، کاستی ها و مشکلات مردم و همچنین انعکاس خدماتی که توسط ادارات و دستگاههای مختلف ارائه می دهند را بر عهده دارند و در این مسیر با تحمل سختی ها، بی چشمداشت مشغول تلاش و فعالیت هستند.

بدینوسیله ضمن تسلیت عاشورای حسینی و گرامیداشت ۱۷ مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و روز خبرنگار، از تلاش ها و زحمات تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه و قلم شهرستان اسلامشهر تشکر و قدردانی نموده سلامتی، موفقیت و سربلندی این عزیزان را از خداوند منان خواستارم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.