کد خبر : 4179
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۹

پیام تبریک دکتر شریفیان به مناسبت فرارسیدن هفته دولت

پیام تبریک دکتر شریفیان به مناسبت فرارسیدن  هفته دولت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ، مهدی شریفیان، نماینده مردم شریف تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس با صدور پیامی، فرا رسیدن هفته دولت را تبریک گفت. متن این پیام به شرح ذیل است: 🔸 بسم الله الرحمن الرحیم ➕ از ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تا به امروز دشمن همواره تلاش کرده

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ، مهدی شریفیان، نماینده مردم شریف تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس با صدور پیامی، فرا رسیدن هفته دولت را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

🔸 بسم الله الرحمن الرحیم

➕ از ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تا به امروز دشمن همواره تلاش کرده میان مردم و دولت تفرقه و فاصله ایجاد کند ولی نظام مردم‌سالاری دینی و تشکیل یک دولت برآمده از خواست مردم و منطبق با شریعت اجازه تحقق این خواسته شوم دشمن را نداده و این موضوع به بخشی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده است.

➕ دولت شهیدرجایی مصداق بارز یک دولت مکتبی، مردمی و ساده‌زیست بود که باور به ظرفیت‌های داخلی و ملی سرلوحه کار این دولت قرار داشت. شهیدان رجایی و باهنر الگوی اخلاق، مجاهدت و تقوا بودند و خود را مدیون مردم می‌دانستند و نه‌تنها جایگاه و منصب تحت اختیارشان موجب ایجاد غرور در آنها نشد بلکه مسئولیت را امانتی می‌دانستند که از سوی مردم به آنها تفویض شده و تلاش می‌کردند بهترین امانتدار و امین مردم باشند.

➕ هفته اول شهریور ماه با نام و یاد شهیدان والامقام رجایی و باهنر مزین به هفته دولت شده و ضرورت دارد در این هفته علاوه بر تشریح دستاوردها و موفقیت‌های دولت؛ نقاط قوت و ضعف آن مورد واکاوری و بررسی قرار گیرد و از سوی دیگر هفته دولت باید به نماد #وحدت مردم و دولت تبدیل شود.

➕ در طول دو سالی که از عمر دولت سیزدهم می‌گذرد، اقدامات و گشایش‌های چشم‌گیری در عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی رخ داده و ضمن حمایت و تقدیر و تشکر از مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های این دولت، لازم است شخص رئیس جمهور و اعضای کابینه او همواره در راستای تزریق امید و نشاط در جامعه و تحقق منویات مقام معظم رهبری و مطالبات مردمی تلاش وافر و شبانه‌روزی داشته باشند.

➕ بنده به عنوان نماینده و خادم مردم شریف تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس فرا رسیدن هفته دولت را به دولتمردان به ویژه استاندار خدوم تهران و فرماندار جهادی و انقلابی و دولتمردان زحمتکش شهرستان اسلامشهر تبریک و تهنیت عرض کرده و امیدوارم دولت مردمی سیزدهم در ادامه مسیر، افتخارات و گشایش‌های بیشتری را برای کشور و نظام رقم بزند و همچنین از ملت شریف ایران، جامعه نخبگانی کشور، مسئولان، احزاب و تشکل‌های سیاسی و دانشجویی و همچنین نمایندگان ملت تقاضا دارم با نقد سازنده و ارائه پیشنهادات اثرگذار، دولت را در امر خدمت‌رسانی بیش از پیش یاری کنند.

🔘 مهدی شریفیان
🏷 نماینده مردم شریف تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.