کد خبر : 3917
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۶:۲۶

هیئت رئیسه شورای رباط کریم همچنان بلاتکلیف است

هیئت رئیسه شورای رباط کریم همچنان بلاتکلیف است

یک صندلی و چهار مدعی به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ، اگر وضعیت فعلی شهر رباط کریم را برای هرکسی تشریح کنید، قطعا از صمیم قلب دلش برای تعلیق و بلاتکلیفی این شهر خواهد سوخت. احتمالا دانستن عمق فاجعه مدیریت شهری در رباط کریم می تواند قلب هر آدم دلسوزی را از عمق

یک صندلی و چهار مدعی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ، اگر وضعیت فعلی شهر رباط کریم را برای هرکسی تشریح کنید، قطعا از صمیم قلب دلش برای تعلیق و بلاتکلیفی این شهر خواهد سوخت. احتمالا دانستن عمق فاجعه مدیریت شهری در رباط کریم می تواند قلب هر آدم دلسوزی را از عمق بسوزاند و او را متاثر کند.

شهری که دو سال ابتدایی فعالیت آن در فضای سکون گذشت و تقریبا هیچ پروژه ای در آن به سرانجام نرسید. شش ماه اخیر هم به درگیری میان شورا و شهردار پیشین گذشت و بعد هم سه ماه سرپرستی جوان و بی تجربه سکاندار این کشتی نیمه جان بود.

از هر طرف بحرانی شهر رباط کریم را تهدید می کند. از ضعف در خدمات شهری ،‌از سوی دیگر بلاتکلیفی و دوگانگی در سیاست های ساخت و ساز، از سوی دیگر هم ناامیدی جدی برای سرمایه گذاران،‌از مسکن گرفته تا کارهای بزرگ و بلاتکلیف ماندن سینمای شهر.

در این وضعیت،‌شورای شهر برای تعیین تکلیف هیئت رئیسه سال سوم دچار گرفتاری های عجیب شده است. صندلی ریاست حداقل چهار خواستگار دارد که هیچکدامشان هم قصد عقب نشینی و کوتاه آمدن ندارند.

شهر از نظر مدیریت شهری روی هواست. از نظر عمرانی هیچ امیدی به اجرای حتی یک متر مربع آسفالت نیست. حتی در حد پل بتنی یک کوچه کوچک هم پروژه عمرانی برای اجرا وجود ندارد. فقط حقوق پرسنل و حق و حساب آدمها و نهادهاست که به موقع پرداخت می شود.

به نظر شما اعضای شورای رباط کریم خودشان را به آن را زده اند که بر سر این موضوع بی اهمیت و کم ارزش به جنگ برخواسته اند یا واقعا متوجه شرایط نیستند و نمی دانند شهر در چه باتلاق نفس گیری در حال غرق شدن است؟

به نظر شما امیدی به بیدار شدن این جماعت هست یا باز هم باید تماشا کنیم تا دوره کنونی شورای شهر به عنوان یکی از ضعیف ترین و پرحاشیه ترین دوره ها تمام شود؟ کاش مدعیان این وضعیت بجای دعوا بر سر صندلی ریاست کمی خجالت بکشند.

#سپیده نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.