کد خبر : 4759
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳

هم اندیشی برنامه های فرهنگی و هنری گرامیداشت هفته دفاع مقدس اسلامشهر

هم اندیشی برنامه های فرهنگی و هنری گرامیداشت هفته دفاع مقدس اسلامشهر

برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی نشاط آوری در هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان به خصوص برای جوانان و نوجوانان برای آشنایی هر چه بیشتر آنان با فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ، در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس، نشست هم اندیشی برنامه های فرهنگی و هنری با حضور امین اسدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار، سرهنگ اسماعیل جعفری جانشین فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهداء(ع)، طاهر طاهری سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر اعضا 27 شهریور در فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر؛ در این جلسه امین اسدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار ضمن خیرمقدم و تشکر از اعضای ستاد تأکید کرد: برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی نشاط آوری در هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان به خصوص برای جوانان و نوجوانان برای آشنایی هر چه بیشتر آنان با فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شود.

وی همچنین خواستار برگزاری برنامه های فرهنگی هنری با موضوع ایثار و شهادت در طول سال جهت ترویج فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوانان نیز شد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز با اشاره به اهمیت و مفهوم هفته دفاع مقدس گفت: سخن گفتن از ویژگی های دفاع مقدس و بیان شجاعت ها، مقاومت ها، ایثارها و رشادت های رزمندگان اسلام ظرفیت بالایی را می طلبد و بیانش بایستی از دل برخیزد و بر دل بنشیند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در این هفته برنامه هایی از قبیل اجرای نمایش های خیابانی و صحنه ای با موضوع دفاع مقدس، برگزاری عصر شعر، برگزاری نمایشگاه خوشنویسی، مسابقه و وصیت نامه نویسی شهدا با خط تحریری و … با تعامل و همکاری انجمن های فرهنگی و هنری شهرستان اسلامشهر برگزار خواهد شد.

#سپیده نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.