کد خبر : 3131
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷

نماینده بسکتبال اسلامشهر قهرمان لیگ دسته‌اول کشور شد

نماینده بسکتبال اسلامشهر قهرمان  لیگ دسته‌اول کشور شد

تیم طبیعت با قهرمانی در لیگ دسته اول حرفه ای بسکتبال جام خلیج فارس کشور راهی لیگ‌برتر شد به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ،فینال این دوره از بازی‌های «لیگ دسته اول حرفه‌ای بسکتبال» کشور جذابیت های ویژه ای داشت. چون تیم طبیعت میهن از اسلامشهر توانست با عبور قاطعانه از تیم نام‌آشنای مهرام،

تیم طبیعت با قهرمانی در لیگ دسته اول حرفه ای بسکتبال جام خلیج فارس کشور راهی لیگ‌برتر شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ،فینال این دوره از بازی‌های «لیگ دسته اول حرفه‌ای بسکتبال» کشور جذابیت های ویژه ای داشت. چون تیم طبیعت میهن از اسلامشهر توانست با عبور قاطعانه از تیم نام‌آشنای مهرام، خودش را به عنوان قهرمان به بسکتبال ایران زمین معرفی کند.

▪️ بر اساس گزارش رسانه‌ها، تیم های طبیعت و مهرام تهران در دومین بازی خود در فینال لیگ دسته اول حرفه ای بسکتبال کشور که به میزبانی سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شده بود، به مصاف هم رفتند که در پایان،‌ این تیم طبیعت از اسلامشهر بود که توانست در پنج دقیقه وقت اضافه به برتری ۹۲ بر ۹۱ برسد و باز هم نام خود را به فهرست نامداران ورزش کشور اضافه کند.

▪️ تیم قدرتمند بسکتبال طبیعت با این پیروزی به دومین برد خود در سری فینال دست یافت و عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها را از آن خود کرد.

▪️ این تیم پیش از این با راهیابی به فینال لیگ دسته اول حرفه ای بسکتبال کشور، جواز حضور در لیگ برتر فصل بعد را به دست آورده بود.

▪️ تیم بسکتبال طبیعت، با حمایت مستقیم موسسه فرهنگی ورزشی میهن در اسلامشهر توانسته پایگاه مهمی در کشف و تربیت استعدادهای ورزشی ایجاد کند. ثمره جریان مهم ورزشی که توسط این موسسه طی سالهای اخیر در اسلامشهر به راه افتاده، کشف استعدادهای ورزشی در چندین رشته مهم و شکل دادن به تیم‌های مدعی و قهرمانان خوش آتیه بوده است.

#سپیده_نیوز
#سمت_مردم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.