کد خبر : 3599
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴

نسخه قطعی دیوان عدالت اداری برای شورای صالحیه

نسخه قطعی دیوان عدالت اداری برای شورای صالحیه

۳ عضو جدیدالورود نیامده رفتنی شدند! به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ، اواخر سال گذشته بود که با تصمیم دیوان‌عدالت اداری مقرر شد تا آقایان مهدی دهقان،جابر پناهی و خانم مریم شکری بدلیل مسائلی که مرتبط با بررسی صلاحیت کاندیداها در ایام انتخابات شوراهای اسلامی بوده است به کنار بروند و آقایان محرم

۳ عضو جدیدالورود نیامده رفتنی شدند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ، اواخر سال گذشته بود که با تصمیم دیوان‌عدالت اداری مقرر شد تا آقایان مهدی دهقان،جابر پناهی و خانم مریم شکری بدلیل مسائلی که مرتبط با بررسی صلاحیت کاندیداها در ایام انتخابات شوراهای اسلامی بوده است به کنار بروند و آقایان محرم نژاد،بهبود اسدی و ناموران جایگزین آنان گردند .

اما حالا شعبه ۳۶ تجدید نظر دیوان عدالت اداری پس از اعاده دادرسی ۳ عضو محروم از حضور در پارلمان محلی،با صدور تصمیمی قطعی و غیرقابل انکار؛آراء سابق در این‌خصوص را نقض و بازگشت دوباره ۳ عضو پیشین را ابلاغ کرده است .

به این ترتیب آقایان ناموران،بهبود اسدی و محرم نژاد باید با خداحافظی زودهنگام از شورای اسلامی صالحیه،جای خود را به صاحبان اصلی خویش بدهند تا خللی در انجام امور شهروندان حادث نگردد .

#سپیده نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.