کد خبر : 2403
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳

مقابله با ساخت‌ و ساز غیرمجاز اسلامشهر در ایام نوروز قاطعانه است

مقابله با ساخت‌ و ساز غیرمجاز اسلامشهر در ایام نوروز قاطعانه است

مقابله با ساخت‌ و ساز غیرمجاز اسلامشهر در ایام نوروز به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز،حسین حبیبی فرماندار اسلامشهر روز دوشنبه در آخرین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز شهرستان اسلامشهر با بیان اینکه عده‌ای خودشان را آماده کرده‌اند تا از خلا تعطیلات نوروز برای ساخت و ساز غیر مجاز سوءاستفاده

مقابله با ساخت‌ و ساز غیرمجاز اسلامشهر در ایام نوروز

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز،حسین حبیبی فرماندار اسلامشهر روز دوشنبه در آخرین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز شهرستان اسلامشهر با بیان اینکه عده‌ای خودشان را آماده کرده‌اند تا از خلا تعطیلات نوروز برای ساخت و ساز غیر مجاز سوءاستفاده کنند، افزود: در حوزه مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز تعطیلی نداریم و دستگاه‌های مسئول نیز باید با هوشیاری کامل آماده مقابله با این پدیده ناپسند در شهرستان باشند.

وی تصریح کرد: برخی اقدامات سلبی توسط دستگاه‌های نظارتی و امنیتی برای مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز در تعطیلات نوروز انجام خواهد شد. ️

فرماندار اسلامشهر در بخش دیگری از سخنان خود اقدامات انجام شده در حوزه پیشگیری، مقابله و تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرستان در سال جاری را موثر و کم‌نظیر در سطح استان تهران عنوان کرد.

وی ادامه داد: مجبور هستیم برای جبران سهل‌انگاری‌ها و قصور صورت گرفته در حوزه مقابل با ساخت و ساز غیرمجاز در سال‌های اخیر تلاش مضاعفی داشته باشیم.

حبیبی گفت: مدیران ادارات خدمات‌رسان در صورت واگذاری انشعاب به ساخت و سازهای غیرمجاز باید پاسخگو باشند. ️

وی همچنین با اشاره به اینکه اراضی کشاورزی امانت آیندگان است و نباید به بهانه کمبود آب اجازه تغییر کاربری اراضی کشاورزی داده شود، خاطرنشان کرد: مسئولان در این حوزه باید نگاه آینده محور داشته باشند و اراضی کشاورزی را حفظ کنند چرا که ممکن است مسائل و مشکلات تامین آب کشاورزی در آینده کاهش یابد.

اسلامشهر با جمعیت ۶۰۰ هزار نفر در جنوب غرب پایتخت واقع شده است.

#سپیده نیوز

#سمت مردم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.