کد خبر : 3953
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵

قشقاوی بالاخره آمد / شیخ حسن به خداحافظی سلام می‌کند…

قشقاوی بالاخره آمد / شیخ حسن به خداحافظی سلام می‌کند…

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ، بالاخره انتظارها تمام شد و بهترین گزینه نجات رباط‌کریم و بهارستان از دست جریان نوروزی و دار و دسته‌اش پا به میدان گذاشت.  قشقاوی که دو دهه قبل به عنوان یکی از بهترین نمایندگان ادوار این منطقه پایش به مجلس باز شده بود،‌ حالا با ثبت‌نام در

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ، بالاخره انتظارها تمام شد و بهترین گزینه نجات رباط‌کریم و بهارستان از دست جریان نوروزی و دار و دسته‌اش پا به میدان گذاشت.

 قشقاوی که دو دهه قبل به عنوان یکی از بهترین نمایندگان ادوار این منطقه پایش به مجلس باز شده بود،‌ حالا با ثبت‌نام در مرحله نخست از ثبت‌نام دو مرحله‌ای مجلس آینده، حضورش در کارزار انتخابات را اعلام کرد.  گفته می‌شود طی همین یک روز، 46 نفر کاندیدا در حوزه انتخابیه رباط‌کریم و بهارستان ثبت‌نام کرده‌اند که به نظر می‌رسد بر تعداد این افراد افزوده خواهد شد.

 بر اساس بررسی‌های میدانی، شیخ حسن نوروزی قطعا توانایی رقابت در قبال قشقاوی را نخواهد داشت و ادامه یافتن سه دوره‌ای حضور او به طور حتم دلیلی جز فقدان رقیبی کارآمد نداشت.

 یکی از راه‌های حذف رقبای قدرتمند،‌ حذف در مرحله بررسی صلاحیت‌ها بود که متاسفانه در سه دوره اخیر باعث حذف چشمگیر کاندیداهای وزن‌دار شده بود.

 بعید به نظر می‌رسد کسی بتواند قشقاوی را با اهرم حذف در مرحله بررسی صلاحیت از میدان به در کند. با این تفاسیر، به نظر می‌رسد طی روزهای آتی شاهد تغییر تاکتیک جدی از سوی نوروزی باشیم.

 با در نظر گرفتن همه جهات، باید بگوییم که آقای نوروزی کم‌کم به خداحافظی با صندلی سبز و راحت نمایندگی مردم مظلوم بهارستان و رباط‌کریم و استفاده از فرصت نمایندگی برای تبدیل به یک شخصیت پرحاشیه سلام می‌کند .

#سپیده نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.