کد خبر : 4557
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۱

فرماندار: امروز فصل جدیدی در توسعه سرانه ورزشی بهارستان رقم خورده است

فرماندار: امروز فصل جدیدی در توسعه سرانه ورزشی بهارستان رقم خورده است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ،عبدالله نوحی در خلال برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان گفت: در راستای افزایش سرانه های ورزشی شهرستان بهارستان به ویژه در مدارس با توجه به تعداد کثیر دانش آموزان در سطح شهرستان یکی از برنامه های دولت مردمی و خدمتگزار در حوزه آموزش وپرورش توسعه سرانه های ورزشی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ،عبدالله نوحی در خلال برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان گفت: در راستای افزایش سرانه های ورزشی شهرستان بهارستان به ویژه در مدارس با توجه به تعداد کثیر دانش آموزان در سطح شهرستان یکی از برنامه های دولت مردمی و خدمتگزار در حوزه آموزش وپرورش توسعه سرانه های ورزشی است.

وی ادامه داد: امروز ما در شهرستان بهارستان در قالب طرح شهید سلیمانی، ۱۰ طرح را در قالب ۱۰ پروژه آغاز و عملیاتی و امروز شاهد بهره برداری آن هستیم.

وی بیان داشت: تقریباً تمامی این ده طرح و پروژه به بهره برداری کامل رسیده است از این تعداد ۶ مجموعه ورزشی داریم در قالب چمن مصنوعی دو سالن ورزشی، یک سالن کشتی در نسیم، شهر و یک سالن ورزشی توپ تور در شهر گلستان در کنار این ها یک مجموعه دیگر در قالب زمین فوتبال ساحلی و یک مجموعه ورزشی برای دختران و دانش اموزان در محوطه یکی از مدارس اجرایی شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان اضافه کرد: این ها بخشی از موفقیت های است که در دولت مردمی آیت الله رئیسی در حوزه آموزش و پرورش در توسعه سرانه های ورزشی رقم خورده است.

وی تصریح کرد: تمامی این پروژه ها از سال گذشته آغاز و امروز الحمدالله آماده بهره برداری و در راستای ارائه خدمت به جوانان و دانش آموزان عزیز شهرستان بهارستان است‌.

فرماندار شهرستان شور و عاشورایی در آخر ابراز کرد: انشاالله به حول قوه الهی در شروع سال تحصیلی جدید دانش اموزان ما از این فضا های به شادکامی استفاده کنند.

#سپیده نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.