کد خبر : 3880
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۸

عبدالرضا قالبی رئیس شورای شهر احمدآبادمستوفی شد

عبدالرضا قالبی رئیس شورای شهر احمدآبادمستوفی شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ، با برگزاری انتخابات هیئت رئیسه سال سوم دوره ششم شورای اسلامی شهر احمدآبادمستوفی، عبدالرضا قالبی به عنوان رئیس شورای شهر برگزیده شد. بر اساس گزارشی که روابط عمومی شورای شهر احمدآباد منتشر کرده، قالبی با ۳ رای از پنج رای همه اعضای شورای شهر توانست ریاست سومین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ، با برگزاری انتخابات هیئت رئیسه سال سوم دوره ششم شورای اسلامی شهر احمدآبادمستوفی، عبدالرضا قالبی به عنوان رئیس شورای شهر برگزیده شد.

بر اساس گزارشی که روابط عمومی شورای شهر احمدآباد منتشر کرده، قالبی با ۳ رای از پنج رای همه اعضای شورای شهر توانست ریاست سومین سال شورای احمدآباد را برای خود کند و پیمان الماسی نیز در جایگاه نایب رئیس قرار گرفت.

همچنین جلیل مصطفی وندی به عنوان خزانه دار و حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد میرحسینی به عنوان سخنگوی شورای شهر انتخاب شدند.

وحید حاجیوند هم که رئیس سال قبل شورای شهر بود حالا سال سوم شورای شهر را به عنوان عضو عادی پشت سر خواهد گذاشت. گفته می شود احتمال دارد او در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی در یکی از حوزه های مرکزی ایران وارد کارزار شود.

بر اساس این گزارش، عبدالرضا قالبی از اعضای قدیمی شورای شهر است که در دو سال اخیر نایب رئیس شورای شهر بوده است. او پیشتر نیز در دوره قبل ریاست شورای شهر را تجربه کرده بود.

آیا این تغییرات می تواند باعث شکستن سکون و رخوت اجرایی و عمرانی شهرداری احمدآباد را بشکند و زمینه ساز تحولاتی چشمگیر در این شهر باشد؟

#سپیده_نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.