کد خبر : 2997
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷

ظهور نشانه های افزایش جمعیت در رباط کریم و بهارستان

ظهور نشانه های افزایش جمعیت در رباط کریم و بهارستان

مصرف بنزین رکورد زد به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز،رئیس اداره فرآورده‌های نفتی منطقه رباط کریم و بهارستان از افزایش ۲۵ تا ۳۰ درصدی مصرف سوخت در طی دو ماهه آخر سال گذشته خبر داد و گفت: این افزایش عجیب مصرف نشان از رشد جمعیت در شهرستان رباط کریم و بهارستان را دارد. 💠

مصرف بنزین رکورد زد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز،رئیس اداره فرآورده‌های نفتی منطقه رباط کریم و بهارستان از افزایش ۲۵ تا ۳۰ درصدی مصرف سوخت در طی دو ماهه آخر سال گذشته خبر داد و گفت: این افزایش عجیب مصرف نشان از رشد جمعیت در شهرستان رباط کریم و بهارستان را دارد.

💠 آقای انور ایمانی با اعلام اینکه اکنون به‌طور میانگین روزانه بیش از یک میلیون و ۱۰۰ لیتر سوخت در دو شهرستان رباط کریم و بهارستان مصرف می‌شود، اظهار داشت: این میزان در مقایسه با ماه‌های مشابه حکایت از افزایش ۲۵ تا ۳۰ درصدی مصرف دارد.

💠 او با اشاره به اینکه به نظر می رسد گرانی خانه در تهران باعث سرازیر شدن جمعیت به این دو شهرستان شده، ادامه داد: بررسی‌ها نشان می‌دهد مصرف سوخت در پرند ۳۰ درصد، در رباط کریم ۱۵ درصد و در بهارستان ۱۷ درصد افزایش یافته است.

💠 ایمانی به گلایه‌های مردم نسبت به کمبود جایگاه عرضه سوخت در پرند اشاره کرد و توضیح داد: برای حل این مشکل با کمک بخش خصوصی در تلاشیم تا پایان امسال به تدریج چهار جایگاه سوخت بنزین جدید در این شهر احداث کنیم تا مشکل کمبود جایگاه در این شهر حل شود.

💠 رئیس اداره فرآورده‌های نفتی منطقه رباط کریم و بهارستان در خصوص جمع آوری کارتهای سوخت آزاد در جایگاه‌های عرضه بنزین، توضیح داد: مطابق برنامه جدید دولت به منظور جلوگیری از قاچاق بنزین قرار است به تدریج ارائه کارت‌های سوخت محدودتر شود؛ پس بهتر است کسانی که کارت ندارند به فکر تهیه آن باشند

سپیده نیوز

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.