کد خبر : 2902
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۱

ضرورت راه‌اندازی شهرک صنعتی در اسلامشهر

ضرورت راه‌اندازی شهرک صنعتی در اسلامشهر

ضرورت راه‌اندازی شهرک صنعتی در اسلامشهر به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز،نماینده مردم تهران،ری،شمیرانات ، اسلامشهر و پردیس گفت: متاسفانه احداث شهرک صنعتی اسلامشهر به نتیجه نرسیده و امکان ساماندهی صنایع، جذب سرمایه‌گذار، توسعه کارگاه‌ها و شرکت‌ها را مختل کرده است.  صبح امروز مهدی شریفیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس با

ضرورت راه‌اندازی شهرک صنعتی در اسلامشهر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز،نماینده مردم تهران،ری،شمیرانات ، اسلامشهر و پردیس گفت: متاسفانه احداث شهرک صنعتی اسلامشهر به نتیجه نرسیده و امکان ساماندهی صنایع، جذب سرمایه‌گذار، توسعه کارگاه‌ها و شرکت‌ها را مختل کرده است.

 صبح امروز مهدی شریفیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس با سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت دیدار و پیرامون مشکلات شهرستان اسلامشهر گفتگو کرد.

مهدی شریفیان در این دیدار با اشاره به ظرفیت مطلوب شهرستان اسلامشهر در حوزه صنعت، تولید و خدمات و فعالیت ۳۳ اتحادیه، گفت: همواره یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های صنعتگران و تولیدکنندگان این شهرستان، تأمین مواد اولیه است که تولید را با چالش روبرو می‌کند و باید وزرات صمت برای رفع این مشکل تدبیر کند.

وی در ادامه با اشاره به پیگیری‌های مستمر برای احداث شهرک‌ صنعتی اسلامشهر، اظهار کرد: علیرغم تمام تلاش‌هایی که تاکنون صورت گرفته متأسفانه احداث شهرک صنعتی اسلامشهر به نتیجه نرسیده که این امر امکان ساماندهی صنایع، جذب سرمایه‌گذار، توسعه کارگاه‌ها و شرکت‌ها را مختل کرده و از سویی موجب گسترش ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه شده است.

شریفیان با اشاره به آخرین پیگیری‌ها در خصوص وضعیت شرکت کیان تایر گفت: خوشبختانه مراحل واگذاری شرکت ورشکسته کیان تایر به یکی از شرکت‌های خودروسازی در مراحل نهایی قرار دارد که به جهت اهمیت موضوع و دغدغه کارگران این شرکت، صدور دستور تسریع در انجام فرآیند واگذاری مورد درخواست است.

وی تصریح کرد: در سال مهار تورم و رشد تولید از وزارت صنعت، معدن و تجارت انتظار می‌رود در راستای تحقق کامل شعار سال، به عنوان یک مجموعه پیشرو عمل کند و انشاءالله در پایان سال بتوانیم گزارش‌های امید بخش موفقیت‌های حاصله را با سربلندی به محضر مردم شریف کشور ارائه کنیم.

#سمت مردم

#سپیده نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.