کد خبر : 2196
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۳:۳۵

صدور احکام رتبه بندی فرهنگیان به شهرستان بهارستان رسید

صدور احکام رتبه بندی فرهنگیان به شهرستان بهارستان رسید

صدور احکام رتبه بندی فرهنگیان به شهرستان بهارستان رسید به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز؛بالاخره اجرای قانون نظام رتبه بندی معلمان به شهرستان بهارستان رسید و بزودی کلیه احکام رتبه بندی معلمان فعال در این شهرستان صادر می شود رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان بهاردستان با اعلام اینکه 90 درصد فرهنگیان شهرستان

صدور احکام رتبه بندی فرهنگیان به شهرستان بهارستان رسید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز؛بالاخره اجرای قانون نظام رتبه بندی معلمان به شهرستان بهارستان رسید و بزودی کلیه احکام رتبه بندی معلمان فعال در این شهرستان صادر می شود

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان بهاردستان با اعلام اینکه 90 درصد فرهنگیان شهرستان بهارستان شامل این طرح می شوند، گفت: تا پایان امسال احکام رتبه بندی فرهنگیان به طور کامل انجام می شود.

آقای آیت اصلانی در گفت‌و گو با خبرنگار سپیده نیوز با اشاره به فعالیت ۳ هزار معلم و نیروی انسانی در ناحیه یک آموزش و پرورش شهرستان بهارستان، افزود: آموزش و پرورش ناحیه یک جزو نخستین اداراتی بود که در استان تهران کار صدور احکام را آغاز کرد.

به گفته وی، اکنون معلمان مشمول رتبه یک، احکام آنها به‌طور کامل صادر شده است و به‌زودی احکام فرهنگیان که مشمول رتبه دو، سه، چهار و پنج می‌شوند در همین ماه نهایی می شود.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان اضافه کرد: فرهنگیانی که به رتبه بندی خود اعتراض دارند با مراجعه به سایت my.medu.ir  نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام کنند.

اصلانی با اشاره به اینکه ارزیابی های رتبه بندی کارکنان منطبق با آیین نامه و شیوه نامه های ابلاغی توسط ارزیابان سایر مناطق و استان ها صورت می پذیرد، اذعان کرد: کارمندان کارگزینی آموزش و پرورش شهرستان هیچگونه دخل و تصرفی در رتبه ها ندارند و اطلاعات کارکنان از طریق نرم‌افزارهای ستادی بر روی سیستم امور اداری تغذیه می‌شود.

#سپیده نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.