کد خبر : 3811
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸

شیخ حسن بالاخره حرف موافق مردم زد

شیخ حسن بالاخره حرف موافق مردم زد

مشکل تورم ایران ریشه در مشکلات مسئولان دارد به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ، تازه ترین اظهار نظر نمایند مردم بهارستان و رباط کریم در مجلس شورای اسلامی بالاخره رنگ و بوی مردمی به خود گرفت تا این احتمال قوی تر شود که نوروزی تبلیغات انتخاباتی خود را کلید زده است. شیخ حسن

مشکل تورم ایران ریشه در مشکلات مسئولان دارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ، تازه ترین اظهار نظر نمایند مردم بهارستان و رباط کریم در مجلس شورای اسلامی بالاخره رنگ و بوی مردمی به خود گرفت تا این احتمال قوی تر شود که نوروزی تبلیغات انتخاباتی خود را کلید زده است.

شیخ حسن نوروزی که در جمع مردم پرند سخن می گفت، علت اصلی بحران تورمی کشور را متوجه مسئولان دانست و گفت: علت اینکه تورم در کشور ما بالاست به خود ما مسئولان برمی گردد.

او با طرح یک سوال منطقی به بررسی ابعاد این موضوع پرداخت و گفت: چطور می‌شود در کشور افغانستان که نه دولت دارند نه مجلس دارد تورم صفر باشد اما در کشور ما که دارای دولت و مجلس و دیگر سازمان‌ها و نهادهاست ،تورم قابل کنترل نباشد.

نماینده مردم بهارستان و رباط کریم که آخرین سال دوره فعلی نمایندگی را پشت سر می گذارد، در پایان تاکید کرد: همین یک مورد نشانگر آن است که مشکل از خود ما مسئولین است وگرنه چطور ممکن است در کشوری با چنین وضعیتی تورم وجود نداشته باشد اما در کشور ما بلعکس باشد؟

#سپیده نیوز

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.