کد خبر : 4738
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹

شورای پرحاشیه احمدآباد اسیر خطاهای بی پایان

شورای پرحاشیه احمدآباد  اسیر خطاهای بی پایان

برخلاف فرضیه های مطرح شده از سوی بعضی افراد،‌بعید به نظر می رسد که موضوعات اخیر ارتباط مستقیم با برکناری شهردار داشته باشد اما قطعا برکناری ترکاشوند فضای تسامح با شورای احمدآباد مستوفی را کاملا شکسته است.

انتشار اخبار تایید نشده درباره ادامه دستگیری ها در شورای احمدآباد


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ،
صبح دوشنبه باز هم خبر غیررسمی دستگیری دو عضو دیگر شورای شهر احمدآباد مستوفی در محافل غیر رسمی دهان به دهان می شد تا معلوم شود هیچ منبع رسمی قرار نیست درباره رویدادهای مهم اطلاع رسانی کند.

▪️ این خبر در حالی مطرح شد که هنوز منابع رسمی درباره آن اظهار نظری نکرده اند و همچنان بحران «منبع موثق خبری» شهرستان اسلامشهر را بهترین کانون شایعات نگه می دارد.

▪️ گفته می شود یکی از اعضای شورا به واسطه پرونده های پیشین و به عنوان متهم دستگیر شده اما یکی دیگر از اعضا در جریان یک دعوای خانوادگی پایش به دادگاه و در نهایت بازداشت باز شده است.

▪️ همزمان با انتشار این موضوعات، خبر دیگری که فضای احمدآباد مستوفی را به خود اختصاص داد، آزادی رئیس شورای شهر به قید وثیقه بود که همین صبح دوشنبه خبرش درز کرد.

▪️ برخلاف فرضیه های مطرح شده از سوی بعضی افراد،‌بعید به نظر می رسد که موضوعات اخیر ارتباط مستقیم با برکناری شهردار داشته باشد اما قطعا برکناری ترکاشوند فضای تسامح با شورای احمدآباد مستوفی را کاملا شکسته است.

▪️ متاسفانه هیچ نهاد رسمی هنوز درباره این دستگیری ها اظهار نظری انجام نداده و به محض دریافت هرگونه نظر رسمی از مسئولان شهرستان اسلامشهر آن را منعکس خواهیم کرد.

#سپیده_نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.