کد خبر : 4477
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۹

شهسواری پیشرو در خدمت / خبر خوش شهردار به مردم نصیرشهر

شهسواری پیشرو در خدمت / خبر خوش شهردار به مردم نصیرشهر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ، شهردار شهر نصیرشهر در خدمتی دیگر، از شروع احداث پارک خطی به طول ۱۰۰۰ متر در خیابان ۹ دی خبر داد. مهندس فرشاد شهسواری شهرداری جوان شهر نصیرشهر با اشاره به احداث پارک خطی خیابان نه دی از اقدامات عمرانی شهرداری، افزود: پارک خطی نه دی در

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ، شهردار شهر نصیرشهر در خدمتی دیگر، از شروع احداث پارک خطی به طول ۱۰۰۰ متر در خیابان ۹ دی خبر داد.

مهندس فرشاد شهسواری شهرداری جوان شهر نصیرشهر با اشاره به احداث پارک خطی خیابان نه دی از اقدامات عمرانی شهرداری، افزود: پارک خطی نه دی در راستای توزیع عادلانه امکانات و جاده تندرستی به طول ۱۰۰۰ متر احداث خواهد شد.

وی با بیان اینکه هم اکنون عملیات پاکسازی، جمع آوری نخاله، بهسازی و ساماندهی پیاده رو مسیر‌ خیابان نه دی حدفاصل تقاطع خیابان های امام حسین (ع) و نه دی در حال انجام است‌، افزود: در مسیر اجرای این پروژه سلامتی و ورزشی، ارتقای کیفیت معابر و مناسب سازی پیاده رو‌ها به منظور تسهیل در عبور و مرور عابرین، زیبا سازی معابر و همچنین اهمیت به سلامت شهروندان است.

شهسواری ابراز کرد: نصیرشهر شهری مردم محور است و سلامت و تندرستی شهروندان اهمیت ویژه ای دارد.

مدیریت شهری این شهر در آخر تصریح کرد: این پروژه با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال اعتبار از ابتدای خیابان ۹ دی تا انتهای خیابان از روز های گذشته آغاز شده و در آینده نزدیک شاهد افتتاح و بهره برداری آن خواهیم بود.

#سپیده نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.