کد خبر : 1256
تاریخ انتشار : شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۳

سیلاب در اسلامشهر بدون قربانی/ چند مورد آبگرفتگی منازل

سیلاب در اسلامشهر بدون قربانی/ چند مورد آبگرفتگی منازل

 وقوع سیل و بارش های بی وقفه طی دو سه روز گذشته تلفات انسانی و خسارات متعددی به ویژه در استان تهران برجا گذاشت اما شهرستان اسلامشهر تاکنون خوشبختانه فقط آبگرفتی در برخی معابر را تجربه کرده است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز، اسلامشهر با ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب غرب پایتخت

 وقوع سیل و بارش های بی وقفه طی دو سه روز گذشته تلفات انسانی و خسارات متعددی به ویژه در استان تهران برجا گذاشت اما شهرستان اسلامشهر تاکنون خوشبختانه فقط آبگرفتی در برخی معابر را تجربه کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز، اسلامشهر با ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب غرب پایتخت واقع شده و طی چند روز گذشته و با وقوع سیل و بارندگی شدید هرچند که آبگرفتگی ها و خسارات جزیی را تجربه کرد اما با مدیریتی درست و لایروبی انهار که از قبل انجام شده بود، می توان گفت که تا اینجای ماجرا نمره قبولی در مواجهه با سیلاب ها را گرفته است گو اینکه وقوع سیل و بارندگی شدید بیشتر شهرستان های شمالی تهران را درگیر کرد.

نگاهی به روند کار در این شهرستان برای مقابله با سیلاب و بارندگی شدید نشان از این دارد که اسلامشهر هیچ تلفات انسانی را از پس این ماجرا نداشت و فقط چند مورد آبگرفتگی منازل در محله مصطفی خمینی شهر اسلامشهر رخ داد که این موضوع نیز مدیریت شد.

پس از نخستین بارندگی شدید طی ۴۸ ساعت گذشته، جلسه فوق العاده ستاد مدیریت بحران اسلامشهر پنجشنبه شب به ریاست حسین حبیبی فرماندار شهرستان با حضور اعضای این ستاد برگزار شد.

سرفصل این جلسه اما بررسی آخرین وضعیت مناطق مختلف شهرستان پس از بارش و طوفان ساعات اخیر، آمادگی برای مقابله با بحران های احتمالی و تشدید بارش ها و پشتیبانی از سایر شهرستانهای استان تهران که درگیر بحران هستند، از محورهای مهم جلسه فوق العاده ستاد مدیریت بحران اسلامشهر بود.

همچنین اعضای ستاد مدیریت بحران اسلامشهر بصورت میدانی در نقاط مختلف شهرستان از جمله شهرک مصطفی خمینی، مسکن مهر، چهاردانگه و احمد آباد مستوفی حضور یافتند و رفع آب گرفتگی و لایروبی معابر و کانالها وترمیم خسارت های وارد به شبکه توزیع برق توسط نیروهای امدادی و خدماتی را مورد بازدید قرار دادند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.