کد خبر : 4134
تاریخ انتشار : شنبه ۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰

سنگ تمام شهرداری برای هفته دولت

سنگ تمام شهرداری برای هفته دولت

 افتتاح و بهره برداری از 23 پروژه عمرانی در شهرگلستان به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ،  هفته دولت و دهه فجر دو مقطع مهم در طول سال هستند که بخش عمده پروژه های عمرانی در این دو برهه مورد بهره برداری قرار می‌گیرند یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود. شهرداری گلستان مانند

 افتتاح و بهره برداری از 23 پروژه عمرانی در شهرگلستان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ،  هفته دولت و دهه فجر دو مقطع مهم در طول سال هستند که بخش عمده پروژه های عمرانی در این دو برهه مورد بهره برداری قرار می‌گیرند یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.
شهرداری گلستان مانند دو سال اخیر باز هم با دست های پر به هفته دولت رسیده و تصمیم دارد از پروژه های مهمی رونمایی کند.

این در حالی است که همین چند روز پیش بود که در اواسط مرداد ماه، شهرداری کلنگ چندین پروژه جدید و مهم از جمله ساخت استادیوم ورزشی و آرامستان شهرگلستان را کلید زد.

بر اساس اعلام شهردار گلستان، همزمان با هفته دولت،‌پروژه هایی همچون سالن ورزشی چند منظوره نام آوران محله قلعه میر، گلخانه شهرداری واقع در بوستان جنگلی گلستان، ساماندهی آبهای سطحی شهر گلستان در نقاط مختلف سطح شهر، ساختمان مرکزی شهرداری، سامانسرای شهرداری گلستان و جایگاه CNG افتتاح می شوند تا بهره برداری از انها توسط مردم آغاز شود.

به گفته دکتر سید محمد میرزمانی،‌علاوه بر این پروژه ها،‌ رونمایی از ناوگان جدید حمل و نقل عمومی شهر گلستان شامل 30 دستگاه ون،‌اتوبوس و تاکسی به همراه ایستگاه تاکسی 24 متری شهید چمران، ساختمان نگهبانی و اداری رودخانه شادچای نیز مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

یکی از مهمترین بخش های عملکرد شهرداری گلستان در ماه های اخیر، آسفالت گسترده معابر اصلی وفرعی شهر و همچنین اجرای پروژه‌های متعدد اصلاح جداول،‌سنگفرش معابر،‌ جابه جایی تاسیسات شهری و پیاده روسازی بوده که همزمان با دهه فجر رونمایی از آنها انجام خواهد شد.

به گفته شهردار گلستان،‌علاوه بر اینها،‌از تعریض و اصلاح هندسی چندین معبر پرتردد در شهرگلستان نیز رونمایی می شود که بخشی از آنها عبارت اند از: تعریض و اصلاح هندسی 10 متری هشتم (رودخانه شادچای)، تعریض و تملک 7 معبر با 7900 متر مربع مساحت در نقاط مختلف شهر و نصب تجهیزات ترافیکی به همراه خط کشی و ایمن‌سازی معابر تا شهریور ماه 1402 با اعتباری بالغ بر 230 میلیارد تومان برای افتتاح و بهره برداری در شهریور 1402 آماده شده است.

#سپیده نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.