کد خبر : 4358
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱:۱۷

سارق در دام پلیس فتا اسلامشهر افتاد

سارق در دام پلیس فتا اسلامشهر افتاد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ، آنقدر اخبار کلاهبرداری توسط فروشندگان جعلی  رمزارز زیاد شده که با شنیدن این واژه ها مو به تن آدم راست می شود. ▪️ به گزارش سپیده نیوز، فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر به تازگی از دستگیری یکی از کلاهبرداران همین شاخه خبر داده و گفته است که این

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ، آنقدر اخبار کلاهبرداری توسط فروشندگان جعلی  رمزارز زیاد شده که با شنیدن این واژه ها مو به تن آدم راست می شود.

▪️ به گزارش سپیده نیوز، فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر به تازگی از دستگیری یکی از کلاهبرداران همین شاخه خبر داده و گفته است که این فرد با سوء استفاده از کاربران فضای مجازی توانسته آنها را برای سرمایه گذاری در بازار رمزارز مجاب کرده و از این طریق هفت میلیارد تومان کلاهشان را بردارد.

▪️ به گفته سرهنگ علیزاده، کلید اصلی این پرونده را شاکیانی زده اند که برای پس گرفتن پولهایشان دست به دامن پلیس فتا اسلامشهر شده اند.

▪️ آنها که به دنبال سرمایه گذاری در بازار جذاب رمزارز بوده اند، به واسطه ناآشنایی با این بازار در تور یک کلاهبردار شیاد گیر افتاده اند و حالا در راهروهای پلیس و دادگاه به دنبال زنده کردن سرمایه هایشان هستند.

▪️ آنطور که شاکیان پرونده گفته اند، این کلاهبردار با راه اندازی یک سایت جعلی و انتشار آگهی های پی در پی در سایتهای مختلف موفق به شناسایی سوژه های خود و خالی کردن جیب آنها شده است.

▪️ نهایتا کارشناسان پلیس فتا اسلامشهر با جمع آوری مدارک و اسناد و دریافت حکم قضایی، در یک عملیات غافلگیر کننده موفق به دستگیری این کلاهبردار و تحویل او به مقام قضایی شده اند.

▪️ این فرد تاکنون به کلاهبرداری از هفت نفر به جمع مبلغ هفتاد میلیارد ریال اعتراف کرده است اما به نظر می رسد شاکیان بیشتری به این پرونده افزوده شود و رقم های بالاتری به میان بیاید.

▪️ فرمانده انتظامي شهرستان اسلامشهر گفت اگر کسی را در حال فعالیت مجرمانه در فضای مجازی و دنیای اینترنت دیدید، حتما طریق شماره تماس 096380 با پلیس فتا در‌ ميان بگذارید.

#سپیده نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.