کد خبر : 4861
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱:۴۹

ریاست شورای شهرستان به چهاردانگه رسید

ریاست شورای شهرستان به چهاردانگه رسید

بر اساس یافته های غیررسمی سپیده نیوز قرار بود یکی از اعضای شورای شهر اسلامشهر که اتفاقا خیلی هم روی مدرک تحصیلی او حرف و حدیث وجود دارد رئیس شورای شهرستان شود و اصلا به همین دلیل به گزینه جریان غالب رای داد تا بر مسند ریاست یکساله شورای شهر بنشیند.

خوارزمشاهی برنامه ها را به هم ریخت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ، انتخابات هیئت رئیسه شورای شهرستان اسلامشهر هم دوشنبه به نتیجه رسید تا یکی از برنامه های ماه‌های اخیر جریان حاکم بر اسلامشهر برهم بخورد.

▪️بر اساس یافته های غیررسمی سپیده نیوز قرار بود یکی از اعضای شورای شهر اسلامشهر که اتفاقا خیلی هم روی مدرک تحصیلی او حرف و حدیث وجود دارد رئیس شورای شهرستان شود و اصلا به همین دلیل به گزینه جریان غالب رای داد تا بر مسند ریاست یکساله شورای شهر بنشیند.

▪️امروز اما انتخاب خوارزمشاهی معادله ها را به هم ریخت و شاید دلیل این موضوع را سرگرمی طراحان و هادیان این جریان به انتصاب های دیگر دانست.

▪️خلاصه اینکه خوارزمشاهی نشان داد دود از کنده بلند می شود و بعد از اینهمه سابقه مشعشع در ادوار شورای پرحاشیه چهاردانگه قرار نیست به تازه‌از راه رسیده ها ببازد. خلاصه شوراها در همه اشکال بازیهای زیاد دارند.

#سپیده_نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.