کد خبر : 3103
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹

رونمایی از یک شاهکار فراقانونی با امضای بخشدار مرکزی اسلامشهر و دهیار محبوبش

رونمایی از یک شاهکار فراقانونی با امضای  بخشدار مرکزی  اسلامشهر و   دهیار محبوبش

در روستاها و دهیاری‌های اسلامشهر چه‌خبر است؟ به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ، وقتی دولت روی کار می آید طبیعتا تمام ارکان اجرایی مربوط به بدنه دولت را با سیاست‌های خود تغییر می دهد. در این جابه‌جایی ها گاهی اشتباهات و خطاهای فاحشی رخ می دهد که ربطی به سیاست‌های دولت ندارد. یکی

در روستاها و دهیاری‌های اسلامشهر چه‌خبر است؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ، وقتی دولت روی کار می آید طبیعتا تمام ارکان اجرایی مربوط به بدنه دولت را با سیاست‌های خود تغییر می دهد. در این جابه‌جایی ها گاهی اشتباهات و خطاهای فاحشی رخ می دهد که ربطی به سیاست‌های دولت ندارد.

یکی از این خطاها را بدون تردید می توان در انتخاب و انتصاب برخی مدیران فرمانداری از جمله بخشدار مرکزی اسلامشهر به وضوح دید.

رفتارهای فراقانونی، رویکرد شخصی و کاملا هیجانی در قبال تصمیم گیری ها و از همه بدتر، بی اعتنایی به جایگاه نمایندگان مردم در شوراهای روستایی از جمله ویژگی هایی است که آقای بخشدار با خود به این مسئولیت آورده است.

رویکرد فرماندار اسلامشهر در یک سال و نیم گذشته آنقدر منطبق با قانون و عقلانیت بوده که وجود چنین رویکردهایی را به یک ابهام بزرگ تبدیل می کند.

بر کسی پوشیده نیست که بسیاری از تحولات اسلامشهر در این مدت،‌علاوه بر تمام عناصر تاثیرگذار، به میزان قابل ملاحظه‌ای ثمره‌ی قانون‌مداری،‌اخلاق مداری و توجه فرماندار به احترام متقابل و رعایت حقوق قانونی افراد و نهادهاست.

این که امروز شاهد چنین رفتارهای عجیبی از سوی بخشدار این دولت هستیم، برای ما هم تبدیل به یک سوال بزرگ شده است.

این ویدیو را تماشا کنید و بگویید که آیا شما هم با چنین مسایلی روبه رو هستید؟

#سپیده_نیوز
#سمت_مردم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.