کد خبر : 2040
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۹

روزها افت فشار، شب ها قطع کامل؛ بازی با روان مردم گلستان با قطعی مکرر آب

روزها افت فشار، شب ها قطع کامل؛ بازی با روان مردم گلستان با قطعی مکرر آب

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز؛مدتها است که افت روزانه فشار و قطعی های مکرر شبانه آب اعصاب و روان شهروندان گلستانی را به هم ریخته است و این در حالی است که متولیان امر چه در اداره آبفای گلستان نه تنها هیچ گونه پاسخ قانع کننده ای در این باره به مطالبات شهروندان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز؛مدتها است که افت روزانه فشار و قطعی های مکرر شبانه آب اعصاب و روان شهروندان گلستانی را به هم ریخته است و این در حالی است که متولیان امر چه در اداره آبفای گلستان نه تنها هیچ گونه پاسخ قانع کننده ای در این باره به مطالبات شهروندان نمی دهند بلکه از رفع این مشکل اساسی نیز طفره می روند.

یکی از بهانه‌های دائم این معضل که مکرراً توسط مسئولان امر و مدام به آن پرداخته می شود،عدم صرفه جوئی شهروندان در مصرف آب شرب است.

البته صرفه جوئی در مصرف آب یکی از بدیهی ترین وظایف شهروندان است لیکن این موضوع دلیل موجهی برای کم کاری مسئولان مربوطه در تقویت زیرساخت‌های آبفای شهری نیست.

اینکه مدیران جهت پوشش نقاط ضعف و کم کاری های خود صرفاً اقدام به خاموش کردن پمپ چاههای منطقه در ساعات مختلف شبانه روز نموده و هزاران نفر از شهروندان را با معضل بی آبی مواجه نمایند،نمی تواند راه حل مناسبی برای ترک فعل مجرمانه مدیران مربوطه باشد.

این در حالی است که شهروندان ماهانه میلیاردها تومان بابت آب مصرف نکرده و هوای داخل لوله ها به این سازمان غیرمسئول پرداخت می نمایند!!!!

#سپیده نیوز

#سمت مردم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.