کد خبر : 2381
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۵

رهاسازی سگ های جمع آوری شده در حریم صالحیه

رهاسازی سگ های جمع آوری شده در حریم صالحیه

رهاسازی سگ های جمع آوری شده به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز؛چندروز پیش که شهرداری صالحیه گزارش زنده گیری ۸۰۰ سگ بلاصاحب را منتشر کرد ، بسیاری از کاربران این خبر را غُلُو آمیز خوانده و اقدامات مدیریت شهری در کنترل این دست از حیوانات را ساختگی عنوان کردند . حالا حضور همزمان چندین

رهاسازی سگ های جمع آوری شده

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز؛چندروز پیش که شهرداری صالحیه گزارش زنده گیری ۸۰۰ سگ بلاصاحب را منتشر کرد ، بسیاری از کاربران این خبر را غُلُو آمیز خوانده و اقدامات مدیریت شهری در کنترل این دست از حیوانات را ساختگی عنوان کردند .

حالا حضور همزمان چندین گله سگ در حریم شهر صالحیه که تعداد آن از ۱۰۰ قلاده تجاوز می کند ، پرده از یک خیانت بسیار بزرگ توسط پیمانکاران زنده گیری سگ در شهرداری های همجوار و حتی شهرهای دور دست برداشته که احاطه صالحیه از اراضی بایر را فرصتی برای رها سازی این حیوانات و کسب درآمدهای سرشار از این سودجویی می دانند .

با کشف این‌ خیانت توسط شبکه مافیایی از پیمانکاران زنده گیری سگ در شهرداری های استان تهران،نوبت ورود دستگاه های نظارتی و امنیتی است تا قبل از اینکه شهر صالحیه و به تبع آن شهرستان بهارستان به کانون سگ های ولگرد تبدیل شوند ، این شبکه را متلاشی کنند .

#سپیده نیوز

#سمت مردم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.