کد خبر : 1578
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱

رشد عجیب قیمت واحدهای مسکونی در پرند/ مسکن مهر چند؟

رشد عجیب قیمت واحدهای مسکونی در پرند/ مسکن مهر چند؟

رشد قیمت واحدهای مسکونی پرند به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز،افزایش قیمت مسکن در سال‌های اخیر سبب شده در شهرهای جدید اطراف تهران مانند پرند، قیمت واحدهای مسکونی به طرز شگفت‌انگیزی افزایش یابد. بررسی فایل‌ املاک فروشی در شهر پرند نشان می‌دهد ارزان‌ترین فایل ها مربوط به یک آگهی فروش آپارتمان 80 متری در

رشد قیمت واحدهای مسکونی پرند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز،افزایش قیمت مسکن در سال‌های اخیر سبب شده در شهرهای جدید اطراف تهران مانند پرند، قیمت واحدهای مسکونی به طرز شگفت‌انگیزی افزایش یابد.

بررسی فایل‌ املاک فروشی در شهر پرند نشان می‌دهد ارزان‌ترین فایل ها مربوط به یک آگهی فروش آپارتمان 80 متری در هسا یک است که هر متر آن بیش از 9,300 میلیون تومان ارزش‌گذاری شده و خرید آن با بودجه 750 میلیون تومانی ممکن است.

در جایگاه بعدی در محدوده هسا دو واحد 84 متری نوساز را با قیمت متری 12 میلیون و 700 هزار تومان و قیمت کل یک میلیارد و 70 میلیون تومان می‌فروشند.

برخلاف انتظار عموم در پرند هم واحدهای مسکونی چند سال ساخت با قیمت‌ میلیاردی نیز برای فروش آگهی شده است؛ در فاز 3 یک واحد 65 متری با سن بنای 8 سال را متری بیش از 15 میلیون تومان و با قیمت کل حدود یک میلیارد تومان برای فروش آگهی کرده‌اند.

همچنین در کوزو 5 هم یک آپارتمان 76 متری با سن 7 سال را متری 18 میلیون تومان و با قیمت کل یک میلیارد و 370 میلیون تومان می‌توان خریداری کرد.

حالا سوال اینجاست یک کارگر ساده در این اوضاع اقتصادی چند سال باید کار کند تا روزی بتواند صاحب یک خانه متراژ پایین آنهم در مسکن مهر شود! تازه اگر قیمت ها بیش از این بالاتر نرود که قطعا بسیار بیشتر خواهد شد!

خلاصه از هر زاویه به این وضعیت نگاه میکنم جز درد چیز دیگری نمی‌بینم..

#سپیده نیوز

#سمت مردم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.