کد خبر : 1330
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷

دومین جلسه « هیأت اندیشه ورز » شورای فرهنگ عمومی اسلامشهر برگزار شد

دومین جلسه « هیأت اندیشه ورز » شورای فرهنگ عمومی اسلامشهر برگزار شد

دومین جلسه «هیأت اندیشه ورز» شورای فرهنگ عمومی در سال جاری، با حضور حسین کشاورزیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر اعضاء، روز سه شنبه 18 مرداد ماه در سالن جلسات این اداره برگزار گردید. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز، حسین کشاورزیان ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدن حضرت

دومین جلسه «هیأت اندیشه ورز» شورای فرهنگ عمومی در سال جاری، با حضور حسین کشاورزیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر اعضاء، روز سه شنبه 18 مرداد ماه در سالن جلسات این اداره برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز، حسین کشاورزیان ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدن حضرت ابا عبدا… الحسین (ع) و خیر مقدم به حاضرین در جلسه، بیان داشت: جلسه هیأت اندیشه ورز جلسه ای مشورتی است و زیر مجموعه شورای فرهنگ عمومی می باشد که مصوبات آن در حکم قانون و لازم الاجرا است.

کشاورزیان افزود: در جلسات هیات اندیشه ورز مسائل و مشکلات اجتماعی و فرهنگی شهرستان از جمله عفاف و حجاب، طلاق و … پس از رتبه بندی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد و راهکار درست آن ارائه می شود.

وی در ادامه با اشاره به جلسه قبلی شورا که در خصوص آسیب شناسی فعالیت های فرهنگی در حوزه های اجتماعی بود، از اعضاء خواست تا افراد نخبه و کسانی را که در حوزه های مختلف دانشگاهی تخصص دارند و به نوعی با اجتماع و جامعه مرتبط می باشند معرفی نمایند تا در جلسات آتی از آنها دعوت بعمل آید.

در پایان این جلسه هر یک از اعضا پیشنهادات و نقطه نظرات خود را پیرامون معضلات فرهنگی شهرستان ارائه نمودند و به بحث و تبادل نظر پرداختند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.