کد خبر : 3113
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳

دستگیری پزشک قلابی در اسلامشهر

دستگیری پزشک قلابی در اسلامشهر

شبکه بهداشت شهرستان اسلامشهر توضیح داد جزئیات تکمیلی درباره دکتر قلابی؛ متهم در بازداشت است اختصاصی| شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلامشهر از جزئیات تازه‌ای درباره دستگیری پزشک قلابی پرده برداشت. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ، هفته گذشته و همزمان با 23 خرداد ماه ، کارشناسان «نظارت بر درمان» شبکه بهداشت اسلامشهر

شبکه بهداشت شهرستان اسلامشهر توضیح داد
جزئیات تکمیلی درباره دکتر قلابی؛ متهم در بازداشت است

اختصاصی| شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلامشهر از جزئیات تازه‌ای درباره دستگیری پزشک قلابی پرده برداشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ، هفته گذشته و همزمان با 23 خرداد ماه ، کارشناسان «نظارت بر درمان» شبکه بهداشت اسلامشهر در جریان سرکشی های مستمر خود به مطب ها و مراکز درمانی راهشان به محل فعالیت این پزشک قلابی می خورد.

▪️ بر اساس این گزارش، کارشناسان شبکه بهداشت طبق روال کاری خودشان از پزشک قلابی می خواهند تا مدارک و مستندات مربوط به طباطت و راه اندازی مطب را ارائه دهد اما از آنجایی که هیچ مدرکی در کار نبوده ضمن تذکر قاطع،‌مطلب را تعطیل می کنند.

▪️ یک هفته بعد و همزمان با سه شنبه 30 خرداد ماه،‌کارشناسان شبکه بهداشت برای سرکشی دوباره و بررسی وضعیت فعالیت دکتر قلابی به محل این مطب در انتهای خیابان زرافشان مراجعه می کنند و در کمال تعجب می بینند که مطب طبق روال قبلی در حال فعالیت است.

▪️ پس از این رویداد، گزارش جامعی درباره موضوع تدوین و توسط رئیس شبکه بهداشت به دادستان شهرستان اسلامشهر ارائه می شود که بلافاصله با دستور قاطع قضایی، عصر پنجشنبه یکم تیر ماه، کارشناسان شبکه بهداشت به همراه عوامل نیروی انتظامی به محل مطب مراجعه کرده و همزمان با دستگیری دکتر قلابی نسبت به پلمب مطب او اقدام می کنند.

▪️ آنطور که روابط عمومی شبکه بهداشت گزارش می دهد، دکتر قلابی همین حالا با دستور قضایی در بازداشت به سر می برد.

▪️ نکته جالب اینجاست که در لحظه دستگیری این فرد، بیش از بیست نفر به عنوان بیمار در مطب او نوبت گرفته و حضور داشتند که نشان می دهد این فرد چقدر خوب توانسته بود مخاطبان خود را اقناع کند.

▪️ موضوع مهم دیگری که در این خبر می توان به آن اشاره کرد، محل مطب است که در اطلاعات اولیه به اشتباه «قائمیه» اعلام شده بود در صورتی که بر اساس اعلام شبکه بهداشت در خیابان زرافشان قرار داشته است. به خاطر این اشتباه از شما مخاطبان پوزش می طلبیم.

#سپیده_نیوز
#سمت_مردم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.