کد خبر : 3330
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۶

دستگیری سارق دیسک و صفحه خودرو در اسلامشهر

دستگیری سارق دیسک و صفحه خودرو در اسلامشهر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ،مستندات مربوط به کشف دیسک و صفحه های خودروی سرقت شده در منزل دو مالخر توسط ماموران کلانتری سیزده گلدسته. سرهنگ ” محمدرضا علیزاده ” فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر : برابر تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر سرقت دیسک و صفحه های خودرو از یک

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ،مستندات مربوط به کشف دیسک و صفحه های خودروی سرقت شده در منزل دو مالخر توسط ماموران کلانتری سیزده گلدسته.

سرهنگ ” محمدرضا علیزاده ” فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر :
برابر تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر سرقت دیسک و صفحه های خودرو از یک شرکت تولیدی در گلدسته ، پرونده ای تشکیل و پس از هماهنگی با مقام قضایی، ماموران کلانتری سیزده گلدسته برای بررسی صحنه سرقت و دوربین های مدار بسته به کارگاه اعزام شدند.

با پایش فیلم دوربین های مدار بسته مشخص شد احدی از کار گران شرکت به طرز ماهرانه ای دیسک و صفحه را با کیف دستی خود سرقت می کرده که با راهنمایی مالک شرکت و اخذ دستور قضایی، سارق دستگیر و به کلانتری انتقال یافت.

در باز جویی فنی، متهم به بزه خود اعتراف و گفت که اموال سرقتی را به دو مالخر فروخته است . پس از دستگیری مالخرین ، در محل اختفاء آنها ، تعداد ۴۵ عدد دیسک و صفحه کشف و ضبط گردید.

سارق در بازجویی تکمیلی، علاوه بر اعتراف به سرقت ۳۰۰ عدد دیسک صفحه به قیمت تقریبی دو میلیارد ریال ، به یک فقره سرقت منزل نیز اعتراف و اموالی همچون رادیو ضبط ، باند سینما خانوادگی در مخفیگاه وی کشف گردید.

وی همچنین به یک فقره کش روی از شرکت و سرقت ۴۷۰۰ دلار و مدارک شناسایی از کیف صاحب شرکت هم اعتراف نمود.

سارق پس از فروش دلارهای سرقتی، یک دستگاه خودرو چری به مبلغ ۱۹۵ میلیون تومان خریداری و بنام همسرش می نماید که با دستور قضایی خودرو موصوف توقیف شد.

متهمان پس از تکمیل پرونده ، تحویل مراجع قضایی گردیدند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.