کد خبر : 5043
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۷

در انتظار اجرای توافق

در انتظار اجرای توافق

به گزارش سپیده نیوز این پروژه در چند فاز اجرایی می شود تا جایی که بخشهایی از آن حد فاصل انتهای خیابان شهید مطهری تا ورودی خیابان شهید برنده سیفی کاملا اجرایی شده است.

توافق میان شهرداری اسلامشهر و شرکت راه آهن، کلید اتصال میان دو قطعه از پروژه کمربندی شمالی است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ، کمربندی شمالی اسلامشهر از جمله مهمترین پروژه های عمرانی این شهرستان است که توسط شهرداری مدتی است اجرا می شود.

▪️ به گزارش سپیده نیوز این پروژه در چند فاز اجرایی می شود تا جایی که بخشهایی از آن حد فاصل انتهای خیابان شهید مطهری تا ورودی خیابان شهید برنده سیفی کاملا اجرایی شده است.

▪️ فازهای دیگر این پروژه نیز در حال اجراست به گونه‌ای که بر اساس گفته های آقای  شیرازی شهردارمنطقه1 ، قطعه دوم این پروژه حد فاصل پل راه آهن در انتهای جاده احمدآباد مستوفی تا انتهای شهرک توحید در ورودی محله چیچکلو، حداکثر تا پایان آذر ماه زیر بار ترافیک خواهد رفت.

▪️ محل اتصال این دو قطعه را یک تونل بزرگ شکل می دهد که سال گذشته بخش هایی از ورودی آن را پیمانکار اجرا کرده اما به دلایل حقوقی کار متوقف مانده است.

▪️ این پل دقیقا فاصله میان انتهای شهرک توحید تا ابتدای محله مطهری را از طریق زیرزمینی و از پایین ریل راه آهن به هم متصل می کند. تونلی با عرض بالا و طول حدود سیصد متر.

▪️ حالا شرکت ملی راه_آهن اجازه این کار نمی دهد. البته توافقاتی صورت گرفته اما هنوز خبری از اجرای آن نیست. به عبارتی شرکت راه آهن تلاش می کند در قبال این اجازه، امتیاز های عجیبی را از شهرداری اسلامشهر بگیرد.

▪️ اگر این تونل اجرایی شود قطعا اتفاق مهمی در شریان های حیاتی اسلامشهر رخ خواهد داد و برخلاف تصور برخی ها، بخش قابل توجهی از ترافیک ورودی به میدان نماز کاهش خواهد یافت و علاوه بر آن، شهرکهای بخش شمالی ریل راه آهن که از دل اسلامشهر گذشته، همه گی از بن بست خارج خواهند شد.

▪️ به نظر شما این اتفاق بالاخره رخ می دهد؟ راه آهن اجازه اجرای این تونل را بدون امتیازگیری های عجیب خواهد داد؟

#سپیده نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.