کد خبر : 4203
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۲

خطر رد صلاحیت بیخ گوش نمایندگان «بیش فعال» ؟

خطر رد صلاحیت بیخ گوش نمایندگان «بیش فعال» ؟

تهدید شورای نگهبان اثر می کند؟ به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ، سخنگوی شورای نگهبان قانون اساسی در تازه ترین نشست خبری خود جمله شگفت انگیزی گفت که به نظر می رسد بیشتر مصرف تبلیغاتی داشته باشد تا یک رویکرد واقعی.آقای سخنگو در این جلسه تاکید کرد «نمایندگانی که در انتصاب ها مداخله

تهدید شورای نگهبان اثر می کند؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ، سخنگوی شورای نگهبان قانون اساسی در تازه ترین نشست خبری خود جمله شگفت انگیزی گفت که به نظر می رسد بیشتر مصرف تبلیغاتی داشته باشد تا یک رویکرد واقعی.آقای سخنگو در این جلسه تاکید کرد «نمایندگانی که در انتصاب ها مداخله کرده باشند،‌این موضوع در بررسی صلاحیت آنها مدنظر قرار می گیرد.»

این جمله نه تازگی دارد و نه تابه حال اجرای آن دیده شده است . مثلا آقای نوروزی که سه دوره تجربه نمایندگی دارد واقعا در این سه دوره هیچ دخالتی در عزل و نصب ها نداشته است؟ آیا ملت صحنه مجادله او با استاندار وقت تهران در روز معارفه فرماندار رباط کریم را از یاد برده اند؟

آیا مردم افشاگری استاندار تهران در فشار شیخ حسن برای نصب یک فرماندار خاص را که پشت تریبون و مقابل دوربین های مختلف اتفاق افتاد را از یاد برده اند؟ آیا سایر دخالت های او در انتصاب های دولتی کسی خبر ندارد؟

خب طبیعی است که از یاد نبرده اند و ما رسانه ها هم اجازه نمی دهیم این فتوحات و تپه های فتح شده از یاد برود اما آنکه باید به یاد داشته باشد و اعمال نظر کند گویا گاهی دچار آلزایمر کوتاه مدت می شود.

متاسفانه این موضوعات و اظهار نظرها همیشه در آستانه انتخابات مطرح می شود ولی نه تنها تابه حال نتیجه و اثر آن ملموس نبوده بلکه به نظر می رسد تاثیر منفی در مشارکت مردم نیز داشته باشد.

بنابر این،‌هر وقت شورای نگهبان به خاطر این مسایل توانست آقای نوروزی را با کمال احترام رد صلاحیت کند،‌آن وقت می شود گفت که بالاخره این ادعا محقق شده است. وگرنه قصه همان قصه ی قدیمی است و فقط راوی عوض شده است.

#سپیده نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.