کد خبر : 1729
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰:۵۶

حکم‌شهردار چهاردانگه امضا شد

حکم‌شهردار چهاردانگه امضا شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز، پس از سه انتخاب پر حرف و حدیث،‌ شورای چهاردانگه چند هفته قبل تصمیمی پرریسک گرفت و به تبع آن یکی از نیروهای جوان شهرداری همین شهر را به عنوان شهردار برگزید. همه نهادها و افراد، ‌از بخشداری و فرمانداری گرفته تا استانداری و جاهای دیگر پای کار

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز، پس از سه انتخاب پر حرف و حدیث،‌ شورای چهاردانگه چند هفته قبل تصمیمی پرریسک گرفت و به تبع آن یکی از نیروهای جوان شهرداری همین شهر را به عنوان شهردار برگزید. همه نهادها و افراد، ‌از بخشداری و فرمانداری گرفته تا استانداری و جاهای دیگر پای کار آمدند تا «حسین واژیر» شهردار منتخب شورای چهاردانگه باشد.

همه در کنار او ایستادند تا نخستین تجربه شهردار بودن را در کارنامه‌کاری خود ثبت کند. از امروز باید بدانیم که واژیر،‌میراث دار بحران‌هایی است که هیچ‌کس گردن نمی گیرد اما مردم چهاردانگه با جان و تن آنها را حس می کنند.

چهاردانگه برخلاف ظرفیت ها و پتانسیل های فراوانی که از آن برخوردار است، طی سالهای گذشته همواره فقط بر مدار «فرصت سوزی» حرکت کرده و این شهر حتی یک هزارم ظرفیت‌هایش هم توسعه نیافته است

یکی از دردناک ترین پدیده‌هایی که در این شهر رایج شده، «فرار به جلو» از سوی مدیران شهری و اعضای شورای شهر بوده که طی این سالها به جای پاسخگویی به مطالبات مردم و رفع نیازها و خواسته های شهروندان، بنا را بر فرافکنی مسایل گذاشته و با عبور از پاسخگویی،‌ صورت‌مساله ها را به باد فراموشی سپرده است.

بحران ساخت و ساز غیرمجاز شهرچهاردانگه در شرایطی هر روز بیشتر دامنگیر این شهر می شود که مردم اقدام چشمگیری برای رفع مشکلات شهر نمی بینند. از مشکلات معابر و خیابانها گرفته تا بسیاری مطالبات دیگر مردم مدتهاست به فهرست رؤیاهای مردم نجیب این شهر پیوسته است

حسین واژیر امروز فقط یک شهردار عادی نیست. او میراث دار بحران‌ها و مشکلاتی است که توقع می رود حداقل در مقابل رشد آنها ایستادگی کند. او مورد حمایت شدید چهره ها و صاحبان منبر و مقام بوده و حالا باید به مردم ثابت کند که وام‌دار هیچ شخص و جریانی نیست.

حسین واژیر نخستین تجربه شهردار بودن و حتی مسئولیت اجرایی مهم را لمس می کند و امیدواریم با عملکرد درخشان و خوب خود بتواند مراتب رشد و عاقبت به خیری را برای خودش و رضایتمندی و آرامش خاطر را برای شهروندان و شهر چهاردانگه به ارمغان بیاورد.

نظر شما چیست؟ آیا او موفق خواهد شد؟ چه موانعی بر سر راه تحقق این آرزو وجود دارد؟

#سپیده_نیوز
#سمت_مردم

 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.