کد خبر : 2905
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶

جهش بزرگ در روند ساخت ایستگاه مترو

جهش بزرگ در روند ساخت ایستگاه مترو

چهاردانگه روی ریل خبرهای خوب به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز، وقتی قرارداد ساخت ایستگاه مترو چهاردانگه در اردیبهشت ماه سال 99 منعقد شد، مردم این شهر انتظار داشتند حداقل پا به پای اسلامشهر که بانی اصلی ساخت مترو این منطقه است، عملیات ساخت ایستگاه چهاردانگه هم پیش برود. 💠اما این قرارداد 227 میلیارد تومانی

چهاردانگه روی ریل خبرهای خوب

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز، وقتی قرارداد ساخت ایستگاه مترو چهاردانگه در اردیبهشت ماه سال 99 منعقد شد، مردم این شهر انتظار داشتند حداقل پا به پای اسلامشهر که بانی اصلی ساخت مترو این منطقه است، عملیات ساخت ایستگاه چهاردانگه هم پیش برود.

💠اما این قرارداد 227 میلیارد تومانی آنقدر به تاخیر خورد که حالا بعد از گذشت حدود سی و پنج ماه، نه تنها فقط حدود پانزده درصد پیشرفت فیزیکی داشته،‌بلکه حالا احتمالا هزینه اجرایی آن نیز به نزدیک سه برابر افزایش یافته است.

💠 این تمام ماجرا نیست.

💠 چرا که بعد از تغییر و تحول در مدیریت شهری چهاردانگه، شهردار جدید با همراهی شورا و حمایت نهادهای بخش و شهرستان، دست به کاری بزرگ زد و تنها در طول چهل روز و با وجود تلاقی با تعطیلات طولانی نوروز، ‌با پیگیری های فشرده و تزریق اعتباری مناسب، باعث شد گره‌های کار باز شود و ساخت ایستگاه مترو شتاب بگیرد.

💠 به گونه ای که در همین مدت اندک در روند ساخت ایستگاه چهاردانگه بیش از سه درصد پیشرفت فیزیکی را شاهد هستیم.

💠یعن پانزده درصد در سی و پنج ماه در مقابل سه درصد در چهل روز…

💠این نه معجزه است و نه خیالات و خبر بی اساس.

💠 بلکه محصول یک تحول بزرگ مدیریتی است که تصمیم شورای شهر آن را پدید آورد و اراده شهردار جدید و همه دلسوزان شهر و شهرداری چهاردانگه آن را پیش برد.

💠این تحول چشمگیر نه تنها در مقابل دیدگان مردم اتفاق می افتد، ‌بلکه مسئولان بخش چهاردانگه نیز در خلال بازدید از پروژه های عمرانی و عملیات ساخت مترو به آن اذعان داشتند.

💠آنچه در چهاردانگه رخ می دهد،‌تفسیر ساده و شفاف خواستن و توانستن است. شورای شهر بعد از یک سال و نیم تصمیم های پُر دردسر، انتخابی را رقم زد که با وجود دغدغه ها و نگرانی های فراوان مردم و دلسوزان، اما به ثمر نشست و امروز معلوم شد که نه تنها تصمیم اشتباهی نبوده،‌ بلکه اثبات کرد حتی مدیران بومی به شرط داشتن تخصص و دوری از حواشی‌ می توانند زمینه تحرک و پویایی پروژه های عمرانی و تحول در سیمای شهر را فراهم آورند.

💠همین است که چهاردانگه روی ریل اخبار خوش قرار گرفته و هر روز خبر تازه‌ای از تکمیل و آغاز پروژه های عمرانی به گوش می رسد

💠 بودجه سال 1402 شهرداری که همزمان با نخستین روزهای کار شهردار جدید با تحولی جدی همراه شد، بعد از بررسی و تصویب توسط شورا و کمیته انطباق، حالا با ظرفیت 65 درصدی خود در حوزه عمرانی،‌نوید بخش روزهایی خوب برای چهاردانگه است.

💠 پس این را به یاد داشته باشیم که اگر رویداد عجیبی رخ ندهد و شورا پای تصمیم آخر خود بماند، امسال،‌ هر روز خبرهای بهتری از چهاردانگه به گوش خواهد رسید…

#سپیده_نیوز
#سمت_مردم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.