کد خبر : 2876
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵

جزییات قتل عام هولناک یک خانواده در پرند

جزییات قتل عام هولناک یک خانواده در پرند

پلیس: قاتل نه معتاد بود نه سابقه کیفری داشت به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز،مرد جوان که درجنایتی هولناک به دنبال اختلاف خانوادگی همسر ودو فرزند ۹ساله و۱۷ساله اش را با اسلحه شکاری به قتل رسانده بود ساعتی بعد خودش را به به پلیس معرفی کرد. 💠 سرهنگ علی زنگنه رئیس پلیس رباط کریم

پلیس: قاتل نه معتاد بود نه سابقه کیفری داشت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز،مرد جوان که درجنایتی هولناک به دنبال اختلاف خانوادگی همسر ودو فرزند ۹ساله و۱۷ساله اش را با اسلحه شکاری به قتل رسانده بود ساعتی بعد خودش را به به پلیس معرفی کرد.

💠 سرهنگ علی زنگنه رئیس پلیس رباط کریم در تشریح این جنایت تکان دهنده گفت: ساعت 8 و 30 دقیقه صبح 21 فروردین امسال مردی ۴۲ ساله به کلانتری رفت و مدعی شد که همسر و 2 فرزندش را با شلیک گلوله به قتل رسانده است.

💠 در حالیکه افسر کلانتری از شنیدن این موضوع شوکه شده بود خیلی زود با هماهنگی های لازم تیم ویژه ای از کارآگاهان جنایی در محل جنایت که خانه ای در فاز ۲شهر پرند است حضور یافتند و با پیکر غرق در خون یک زن ۳۷ ساله و 2 پسر ۱۷ساله و ۹ ساله روبرو شدند.

💠 فرمانده انتظامی رباط کریم با اظهار اینکه متهم ساعتی بعد از جنایت خودش را به پلیس معرفی کرده گفت :متأسفانه متهم پرونده بدنبال مشکلاتی که با همسرش داشته است دست به این جنایت وحشتناک زده است .

💠 متهم نه اعتیاد دارد و نه سابقه کیفری او در یک کار فنی مشغول به کار بوده و زندگی آرامی داشته است و تنها به خاطر عدم مهارت خشم دست به این جنایت خانوادگی زده است .

💠 وی بابیان اینکه حلقه مفقوده میانجیگری بزرگان خانواد ها در حل وفصل مشکلات زوجین بیش از پیش در زندگی امروز باعث رخداد های تلخ و ناگوار می شود گفت:قطع رفت وآمدهای خانوادگی و انزوا طلبی و پناه بردن به فضای مجازی به افزایش دامنه مشکلات دامن می زند .

#سمت مردم

#سپیده نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.