کد خبر : 1861
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹

تاکید فرماندار اسلامشهر بر ضرورت معرفی توانمندی های شهرستان در حوزه تولید تجهیزات پزشکی

تاکید فرماندار اسلامشهر بر ضرورت معرفی توانمندی های شهرستان در حوزه تولید تجهیزات پزشکی

تولیدتجهیزات پزشکی به تاکید فرماندار اسلامشهر به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز،فرماندار اسلامشهر بر ضرورت معرفی توانمندی های شهرستان در حوزه تولید تجهیزات پزشکی تاکید کرد. 🔹️روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر حسین حبیبی که پس از افتتاح و بازدید از غرفه های نخستین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی و دانش بنیان در جمع خبرنگاران سخن می

تولیدتجهیزات پزشکی به تاکید فرماندار اسلامشهر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز،فرماندار اسلامشهر بر ضرورت معرفی توانمندی های شهرستان در حوزه تولید تجهیزات پزشکی تاکید کرد.
🔹️روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر حسین حبیبی که پس از افتتاح و بازدید از غرفه های نخستین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی و دانش بنیان در جمع خبرنگاران سخن می گفت اظهار داشت: یکی از ظرفیت‌های قابل توجه شهرستان اسلامشهر، تولید تجهیزات پزشکی است که به همت مجموعه اداره صمت، اتاق اصناف و اتحادیه تجهیزات پزشکی و با میزبانی سپاه ناحیه سیدالشهداء اسلامشهر این نمایشگاه برپا شده تا توانمندی‌ها و ظرفیت‌های این حوزه به نمایش درآید.
🔹️وی افزود: در بازدیدی که از غرفه‌های این نمایشگاه داشتیم، تولیدکنندگان یکی از مهمترین مشکلاتشان را کمبود فضای کارگاهی و بحث استیجاری بودن برخی از کارگاه‌ها و نبود فضایی مناسب برای فعالیت تولیدکنندگان و فعالان این حوزه اعلام کردند که درخواست بجا و مطالبه برحقی است.
🔹️فرماندار اسلامشهر با اشاره به عدم راه اندازی شهرک صنعتی مصوب در شهرستان اسلامشهر تاکید کرد: پیگیری‌ها جهت ایجاد شهرک صنعتی در شهرستان در حال انجام است و بی تردید با احداث آن و استقرار واحدهای صنعتی و تولیدی در حوزه‌های مختلف در این شهرک بسیاری از مشکلات تولیدکنندگان شهرستان برطرف می‌شود.
🔹️حبیبی در ادامه با اشاره به وجود ظرفیت‌های مختلف تولیدی در شهرستان خاطرنشان کرد: در نمایشگاه تجهیزات پزشکی، تنها بخشی از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های اسلامشهر به نمایش درآمده و قطعاً با تقویت زیرساخت‌ها و رفع مشکلات تولیدکنندگان، این شهرستان می‌تواند در حوزه‌های مختلف قطب تولیدی و صنعتی استان و کشور و حتی خاورمیانه باشد که در حال حاضر برخی از تولیدات این شهرستان در سطح کشور و حتی خارج از کشور بصورت انحصاری عرضه می‌شود.

🔹️گفتنی است این نمایشگاه که با حضور فرماندار شهرستان، امام جمعه اسلامشهر، فرمانده سپاه و جمعی از مسؤولان ادارات شهرستان در سالن ۹دی اسلامشهر افتتاح شد تا روز ششم اسفندماه دایر خواهد بود و پزشکان و متخصصان، خیرین سلامت و فعالان عرصه بهداشت و درمان می‌توانند از ساعت ۹ تا ۱۶ به محل نمایشگاه واقع در اسلامشهر- ابتدای خیابان امام محمدباقر(ع) مراجعه و از آخرین تولیدات و دستاوردهای تولیدکنندگان داخلی بازدید بعمل آوردند.

 

#سپیده نیوز

#سمت مردم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.