کد خبر : 3842
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۹

توضیحات رییس آتش نشانی درباره جسد سوخته‌ای که صبح امروز کشف شد

توضیحات رییس آتش نشانی درباره جسد سوخته‌ای که صبح امروز کشف شد

🔻جسد سوخته متعلق به یک مردِ افغان است/ ماجرا چیست؟! به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ، در پی انتشار کشف جسد سوخته ای در رباط کریم که رسانه های محلی آن را متعلق به یک زن می دانستند، حمید رزاقی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رباط کریم  در گفتگو با

🔻جسد سوخته متعلق به یک مردِ افغان است/ ماجرا چیست؟!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ، در پی انتشار کشف جسد سوخته ای در رباط کریم که رسانه های محلی آن را متعلق به یک زن می دانستند، حمید رزاقی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رباط کریم  در گفتگو با خبرنگار ما گفت : جسد نیمه سوخته کشف شده در رباط کریم متعلق به مردی ۲۲ ساله اهل افغانستان می باشد.

رزاقی اظهار کرد: در پی تماس با مرکز سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رباط کریم مبنی بر پیدا شدن جسد مردی در محدوده شهرک اشکانیه در کمربندی جنوبی شهر  ، بلافاصله نیروهای عملیاتی این سازمان و ماموران انتظامی در محل حاضر شدند.

وی با اشاره به حضور نیروهای عملیاتی سازمان و ماموران انتظامی در صحنه و آغاز بررسی‌های تخصصی افزود: در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد که جسد سوخته شده متعلق به مردی ۲۲ ساله افغان می باشد .

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رباط کریم عنوان کرد : جسد نیمه سوخته با هماهنگی قضائی جهت بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات پلیس برای کشف زوایای پنهان این حادثه فجیع ادامه دارد.

#سپیده نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.