کد خبر : 1932
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۰

ترمز ساخت و ساز غیرمجاز در نسیم شهر کشیده شد / آقای شهردار با همین فرمان برو…

ترمز ساخت و ساز غیرمجاز در نسیم شهر کشیده شد / آقای شهردار با همین فرمان برو…

توقف ساخت و ساز غیرمجاز در نسیم شهر به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز،از همان لحظه ای که خبر انتخاب شهردار جدید نسیم شهر در رسانه ها منتشر شد، خیلی ها می دانستند قرار است با اوضاع تازه‌ای روبه‌رو شوند. همینطور هم شد و حالا اخبار واقعی از کف بازار مسکن نشان می دهد

توقف ساخت و ساز غیرمجاز در نسیم شهر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز،از همان لحظه ای که خبر انتخاب شهردار جدید نسیم شهر در رسانه ها منتشر شد، خیلی ها می دانستند قرار است با اوضاع تازه‌ای روبه‌رو شوند. همینطور هم شد و حالا اخبار واقعی از کف بازار مسکن نشان می دهد ساخت و ساز غیرمجاز به سد بسته خورده و به جز اندک مواردی که از قبل در جریان بوده، دیگر خبری از تخلفات همیشگی نیست.

💠 حالا گشت و گذار در نسیم شهر نشان دهنده این واقعیت است که روند موجود همچنان ادامه خواهد داشت و اگر شهردار و شورا بتوانند روی سیاست های فعلی پافشاری کنند قطعا شاهد ساماندهی مطلوب در حوزه ساخت و ساز خواهیم شد.

💠 تخلفات ساختمانی در نسیم شهر قصه تلخی است که سر دراز دارد. تاکنون اعضای زیادی از شوراهای شهر و مدیران ارشد شهری قربانی این فاجعه شده اند و در همین دوره از شورا دو عضو به خاطر مسایل مربوط به تخلفات ساختمانی از شورای شهر خداحافظی کردند.

💠 اگر شهرداری و شورای شهر بتوانند این موضع را حفظ کنند،‌ آمار توقف هشتاد و پنج درصدی ساخت و سازهای غیرمجاز می تواند صددرصدی بشود و نسیم شهر رنگ و شکلی بهتر به خود بگیرد.

💠 تجربه نشان داده هر وقت صدای دلالان درمی آید این معنی را می دهد که برنامه ها روی روال درستی افتاده و دیگر خبری از ویژه خواری نیست. بی عدالتی از ساخت و سازها رخت می بندد و مردم به آنچه حق قانونی همه‌شهروندان است می رسند.

💠 دریافتی های مازاد بابت تخلفات ساختمانی حذف می شود و از همین رهگذر دیگر شاهد افزایش سرسام آور و بی رویه قیمت مسکن نخواهیم بود.

💠 به نظر شما آقای عرب می تواند با همین فرمان به کار خود در نسیم شهر ادامه دهد؟ به نظر شما چه دلایلی باعث سقوط شهرداری ها به منجلات تخلفات ساختمانی می شود؟

#سمت مردم

#سپیده نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.