کد خبر : 3380
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵

تجمع اعتراضی مالبختگان شرکت «آروان خودرو» در پاستور

تجمع اعتراضی مالبختگان شرکت «آروان خودرو» در پاستور

رئیسی حق ما را بگیرد! به گزاش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ، جمعی از مالباختگان شرکت آروان خودرو؛ صبح امروز در خیابان پاستور مقابل نهاد ریاست جمهوری با در دست داشتن پلاکارد و بنر تجمع کردند.   در تجمع مالباختگان شرکت «آروان خودرو»؛ دو دسته افراد حاضر بودند؛ شماری به دفتر این شرکت در

رئیسی حق ما را بگیرد!

به گزاش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ، جمعی از مالباختگان شرکت آروان خودرو؛ صبح امروز در خیابان پاستور مقابل نهاد ریاست جمهوری با در دست داشتن پلاکارد و بنر تجمع کردند.

 

در تجمع مالباختگان شرکت «آروان خودرو»؛ دو دسته افراد حاضر بودند؛ شماری به دفتر این شرکت در ساختمان معروف شهرک راه آهن مراجعه کرده بودند و مابقی افراد مالباخته؛ همگی به دفتر شهرک میان‌آباد اسلامشهر رفته بودند که حالا به عنوان شاکی این پروند شناخته می‌شوند.

در این تجمع اعتراضی از صبح امروز ساعت ۹ در مقابل در ورودی نهاد ریاست جمهوری استارت خورد؛ یکی از افرادی حاضر در این جمع حدود ۳۰۰ نفره؛ در گپ و گفت با خبرنگار ما؛ اینگونه ماجرا را تشریح کرد: این شرکت سابقه سفید داشت و به قرارداد با مشتری متعهد بود، به شکلی که چند تن از دوستان و اقوام ما با خیالی آسوده توصیه می کردند برای خرید خودرو از این شرکت؛ جای نگرانی نداشته باشیم. ولی از شانس بد من، ۳ خودرو پژو پارس با انگیزه سود مالی بالا ثبت نام کردم و مبالغ آن را هم با شرکت تسویه کردم ولی انجام نشدن تعهدات توسط شرکت؛ ما را خسته و عصبانی کرد که با تورم روز؛ الان اگر حتی پول را هم دریافت بکنیم چه توفیری برای من دارد؟ چرا که ارزش پول من زیر نصف شده است!!

اما خانم میانسال دیگری که در تجمع برپا شده مشارکت داشت با اشاره به این ادعا که شرکت مذکور از کارت ملی جعلی و حتی استفاده از عناوین دروغین تلاش می کرد اعتماد خریداران را جلب کند و پول خوبی هم به جیب بزند؛،‌می گفت: سوال من از دستگاه های زیربط این است چطور شرکتی که از مدارک شبهه دار یا مسئله داری استفاده می‌کند به همین راحتی می تواند چند دفتر فروش داشته باشد و با ترفند های خاص سرمایه جذب کند؟ این شرکت چگونه توانسته مشتریانی برای خودش دست و پا کند و شرایط فروشی را تعریف کند که انگار صاحب کارخانه های خودرو سازی است که به آن شکل نسبت به واگذاری فروش خودرو اقدام می‌کرد؟

وی که علاقه ای به فاش شدن نامش نداشت در ادامه یادآور شد: مدیر این شرکت در اختیار نیروی انتظامی قرار گرفته و تمام تخلفات این شرکت محرز و مشخص است؛ حالا در چنین شرایطی، چرا نباید مدیر این شرکت که سرمایه مالبختگان در دست وی قرار دارد؛ به دادگاه معرفی شود تا پول شاکیان با تمام ضرر و زیانش برگردد؟

در تجمع اعتراضی شاکیان شرکت «آروان خودرو» حدود ۳۰۰ نفر حضور داشتند که همگی با در دست داشتن بنر و کاغذ های چاپی خواهان حمایت محکم دولت و برخورد جدی دستگاه قضایی با مدیران شرکت مربوطه بودند. با توجه به مسایل پیش آمده نسبت به شرکت «آروان خودرو»؛ به نظر می‌رسد پرونده این قضه؛ وارد مرحله جدیدی خواهد شد و باید منتظر نتایج قضایی نسبت به مدیران این شرکت خصوصی باشیم.

طی روزهای آتی دومین گزارش تصویری سپیده‌نیوز با تشریح ابعاد تازه‌تری از نحوه فعالیت های مشکوک شرکت آروان خودرو تقدیم شما خواهد شد. اگر نکته‌ای دارید با ما درمیان بگذارید.

#سپیده_نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.