کد خبر : 4805
تاریخ انتشار : شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۵

بهسازی و زیباسازی مدارس در تابستان با ۳۵ میلیارد تومان اعتبار

بهسازی و زیباسازی مدارس در تابستان با  ۳۵ میلیارد تومان اعتبار

در طول تابستان امسال بالغ‌بر ۳۵ میلیارد تومان برای بهسازی و زیبا سازی تمام مدارس در کارگروه پروژه مهر از محل جذب مشارکت‌های مردمی و خیرین هزینه شده است.

برگزاری آیین بازگشایی مدارس اسلامشهر با حضور فرماندار شهرستان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ، آئین بازگشایی مدارس اسلامشهر و نواخته شدن زنگ «ایثار و مقاومت» صبح امروز با حضور حسین حبیبی فرماندار شهرستان در دبیرستان مفیدی برگزار شد.
🔹به گزارش روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر در این مراسم که امام جمعه اسلامشهر، فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهدا(ع)و رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر نیز حضور داشتند اکبر قنبری رئیس اداره آموزش وپرورش اسلامشهر در سخنانی اظهار داشت: برنامه‌های امسال آموزش‌وپرورش اسلامشهر حول شعار «معلم تمدن ساز، مدرسه اثربخش، ایران قوی» خواهد بود و اگر ایران قوی را می‌خواهیم، باید آموزش‌وپرورش قوی داشته باشیم.
🔹قنبری ادامه داد: در طول تابستان امسال بالغ‌بر ۳۵ میلیارد تومان برای بهسازی و زیبا سازی تمام مدارس در کارگروه پروژه مهر از محل جذب مشارکت‌های مردمی و خیرین هزینه شده است.
🔹در ادامه حجه‌الاسلام برقراری امام‌جمعه اسلامشهر نیز به مدیریت آموزش پرورش پیشنهاد داد تا “زنگ گفت‌وگو” در مدارس راه‌اندازی و فعال شود.
🔹وی افزود: با راه‌اندازی زنگ گفت‌وگو علاوه بر پاسخگویی به سؤالات و شبهات دانش‌آموزان، نسل جوان با ذهنی پاک ادامه راه را می‌پیماید تا از فرهنگ ایرانی اسلامی‌مان پاسداری کنیم.
🔹در ادامه این مراسم ضمن تجلیل از پنج خانواده معظم شهید به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، زمین چمن مصنوعی این دبیرستان که با اعتباری بالغ‌بر ۶۴۰ میلیون تومان احداث شده به بهره برداری رسید.

#سپیده نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.