کد خبر : 1767
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۱

برگزاری جلسه ملاقات مردمی شهردار اسلامشهر

برگزاری جلسه ملاقات مردمی شهردار اسلامشهر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز،در راستای رفع مشکلات شهروندان، صبح امروز جلسه ملاقات مردمی شهردار اسلامشهر برگزار شد. به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، به منظور تسريع در رسيدگي به مشکلات شهروندان ملاقات مردمی شهردار اسلامشهر با حضور برخی معاونین، مدیران مناطق، روسای سازمان ها و مدیران ستادی برگزار شد و تعداد 17

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز،در راستای رفع مشکلات شهروندان، صبح امروز جلسه ملاقات مردمی شهردار اسلامشهر برگزار شد.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، به منظور تسريع در رسيدگي به مشکلات شهروندان ملاقات مردمی شهردار اسلامشهر با حضور برخی معاونین، مدیران مناطق، روسای سازمان ها و مدیران ستادی برگزار شد و تعداد 17 نفر از شهروندان ضمن ملاقات حضوري با محسن حمیدی به طرح و بيان مشکلات و درخواست های شهروندی خود پرداختند.

در این جلسه حمیدی ضمن آگاهی از مشکلات شهروندان، دستورات لازم را به منظور رسيدگي به دغدغه های ایشان به مراجع ذیربط صادر نمود.

گفتنی است جلسات ملاقات مردمی شهردار با شهروندان در جهت رفع مشکلات و معضلات مرتبط با شهرداری، روزهای سه شنبه هر هفته برگزار می شود.

#سپیده نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.