کد خبر : 1510
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۱

برقراری 324 تماس مردمی با سامانه ۱۳۷ در هفته جاری

برقراری 324 تماس مردمی با سامانه ۱۳۷ در هفته جاری

324 تماس مردمی با سامانه ۱۳۷ تسوط شهروندان اسلامشهر به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز،شهروندان اسلامشهری با برقراری 324 تماس با سامانه ۱۳۷ در هفته جاری، درخواست ها و مشکلات خود را مطرح نمودند. به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، در هفته جاری تعداد 324 تماس مردمی در سامانه ۱۳۷ ثبت شده که موضوعاتی

324 تماس مردمی با سامانه ۱۳۷ تسوط شهروندان اسلامشهر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز،شهروندان اسلامشهری با برقراری 324 تماس با سامانه ۱۳۷ در هفته جاری، درخواست ها و مشکلات خود را مطرح نمودند.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، در هفته جاری تعداد 324 تماس مردمی در سامانه ۱۳۷ ثبت شده که موضوعاتی همچون فضای سبز( هرس درختان) ، ساخت و ساز ، سدمعبر، نظافت شهری و آسفالت بیشترین پیام ها را به خود اختصاص داده اند و مطقه دو و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری بیشترین تعداد تماس مردمی را داشته اند.

گفتنی است سامانه ۱۳۷ به عنوان یکی از پل های ارتباطی شهروندان با مجموعه مدیریت شهری، نقش بسزایی در کاهش مشکلات شهری دارد و شهروندان میتوانند از طریق این سامانه به بیان مشکل و درخواست خود بپردازند که بلافاصله پس از ثبت پیام در سامانه، پیگیری جهت رفع مشکل و رسیدگی به آن انجام خواهد شد.

سپیده نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.