کد خبر : 4991
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰

برخورد پلیس با تخلفات صنوف اعم از طلا فروشی ها در غرب استان تهران

برخورد پلیس با تخلفات صنوف اعم از طلا فروشی ها در غرب استان تهران

پلیس با تخلفات صنوف اعم از طلافروشی ها، نمایشگاه های اتومبیل، قهوه خانه ها و گیم نت ها در شهرستان بهارستان در غرب استان تهران برخورد و ۲۱ واحد متخلف را پلمب کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ، پلمب ۲۱ واحد صنفی متخلف در شهرستان بهارستان ،دستگیری سارقان حرفه ای با ۱۲ فقره سرقت کابل و سیم برق و جمع آوری معتادان کارتن خواب و دستگیری سارق محتویات داخل خودرو با ۱۷ فقره سرقت در شهرستان رباط کریم،جمع آوری معتادان متجاهر با اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده دراسلامشهر و کشف لوازم تحریر قاچاق در شهرستان قدس از مهمترین اقدامات پلیس در غرب استان تهران است.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان از اجرای طرح نظارت بر صنوف و پلمب ۲۱ واحد صنفی متخلف خبر داد.
سرهنگ “عسکری نیا “در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی، به منظور ساماندهی واحدهای صنفی و برخورد با تخلفات صنوف از تعداد ۴۴ واحد صنفی اعم از طلافروشی ها، نمایشگاه های اتومبیل، قهوه خانه ها و گیم نت بازدید کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان افزود: به واحدهایی که موازین و مقررات آئین نامه اماکن عمومی را رعایت نمی کردند، تذکرات و اخطارهای لازم را صادر کردند که در همین راستا ۲۱ واحد صنفی متخلف به علت نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت قوانین و مقررات مربوط پلمب شد.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر ادامه طرح های نظارت بر اماکن و صنوف مختلف و قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای این گونه طرح ها، از مردم خواست تا در صورت مشاهده تخلفات صنفی، موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری سارقان حرفه ای با ۱۲ فقره سرقت کابل و سیم برق در رباط کریم
فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم از دستگیری ۲ سارق حرفه ای با ۱۲ فقره سرقت کابل و سیم برق خبر داد.

سرهنگ “علی زنگنه” اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل و سیم برق در شهرستان رباط کریم، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۵ منجیل آباد با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق شدند سارق را شناسایی کنند که در استعلام های صورت گرفته مشخص شد یکی از متهمان، از سارقان حرفه ای و سابقه دار است.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از شناسایی مخفیگاه سارقان، ماموران انتظامی به صورت نامحسوس، متهمان را تحت نظر قرار داده و در عملیات تعقیب و مراقبت حین انجام سرقت آنها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم تصریح کرد: متهمان در بازجویی های پلیس به ۱۲ فقره سرقت کابل و سیم برق در شهرستان رباط کریم اعتراف کردند که تحقیقات در خصوص کشف سرقت های بیشتر از این سارقان همچنان ادامه دارد.

سرهنگ زنگنه از شهروندان درخواست کرد: در صورت اطلاع از فعالیت های مجرمانه، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ اطلاع دهند تا نسبت به دستگیری و برخورد با متخلفان اقدام شود.

جمع آوری معتادان کارتن خواب در شهرستان رباط کریم
فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم از اجرای طرح های پاکسازی و جمع آوری ۶۵ معتاد متجاهر خبر داد.

سرهنگ “علی زنگنه” گفت: این طرح در قالب برنامه هماهنگ شده و در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با موضوع جمع آوری معتادان تابلو و پرخطر به منظور زیباسازی چهره شهر و کاهش سایر جرائم به مدت ۳ شبانه روز در شهرستان رباط کریم به اجرا در آمد.

وی ادامه داد: در جریان اجرای این طرح تعداد ۶۵ نفر از معتادان تابلو و خطرناک در رباط کریم، پرند و نصیرشهر جمع آوری و به کمپ های ترک اعتیاد معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم در پایان با اعلام این مطلب که شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل نمایند، گفت: سامانه ۱۹۷ پلیس نیز آماده دریافت هر گونه پیشنهاد و تقدیر و انتقاد از عملکرد فرماندهی انتظامی از سوی شهروندان می باشد.

جمع آوری معتادان متجاهر با اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده دراسلامشهر
فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهراز اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و دستگیری ۱۰ نفر خرده فروش و جمع آوری ۷۰ نفر معتاد متجاهر در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

سرهنگ “محمدرضا علیزاده”، در تشریح این خبر گفت: از آن جایی که یکی از دغدغه ها و مطالبه های مردمی در حوزه امنیت اجتماعی، جمع آوری معتادان متجاهر و پاکسازی اماکن عمومی و تفرجگاه های از وجود این دسته از افراد می باشد، پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اسلامشهر با همکاری رده های تابعه، اقدام به اجرای طرح پاکسازی و جمع آوری معتادان متجاهر و پرخطر در ۲۴ ساعت گذشته کرد.

وی افزود: در اجرای این طرح، پلیس با رعایت موازین شرعی و قانونی و رعایت حقوق شهروندی وارد عمل شده و با ورود به محل های پاتوق معتادان متجاهر و کارتن خواب، ۱۰ نفر خرده فروش موادمخدر دستگیر و ۷۰نفر از معتادان متجاهر و کارتن خواب از سطح شهر اسلامشهر، واوان، چهاردانگه و احمد آباد مستوفی جمع آوری و جهت بهبود وضعیت و همچنین ترک اعتیاد به مرکز ترک اعتیاد منتقل شدند.

دستگیری سارق محتویات داخل خودرو با ۱۷ فقره سرقت در رباط کریم
فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم از دستگیری سارق محتویات داخل خودرو با ۱۷ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ”علی زنگنه”در تشریح این خبر گفت:مأموران کلانتری ۱۸ پرند در پی شکایت فردی مبنی بر اینکه محتویات داخل خودروی وی به سرقت رفته، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزورد:مأموران انتظامی پس از شنیدن اظهارات مالباخته و فعالیت های اطلاعاتی موفق به شناسنایی مخفیگاه متهم شده که با تشکیل یک تیم عملیاتی و هماهنگی قضائی، متهم را در عملیاتی غافلگیرانه در شهر پرند دستگیر و جهت بررسی و بازجویی به پلیس آگاهی انتقال دادند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی های پلیسی جرم خود را قبول داشته و در ادامه به ۱۷ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در پرند و رباط کریم اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کشف لوازم تحریر قاچاق در شهرستان قدس
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف بیش از ۴۱ کارتن انواع لوازم تحریر قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال در شهرستان قدس خبر داد.

سرهنگ”سید هاشم حسینی خواه” اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی  با رصد اطلاعاتی و عملیاتی موفق به شناسایی یک انبار بزرگ لوازم تحریر قاچاق شدند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از این انبار ۴۱ کارتن انواع لوازم تحریر قاچاق فاقد مجوز و ثبت در سامانه جامع انبارها کشف و ضبط کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری یک نفر مالک و پلمب انبار گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۳ میلیارد ریال برآورد و پرونده مقدماتی تشکیل و به مرجع قضائی ارسال شد.

سرهنگ حسینی خواه در پایان خاطرنشان کرد: قاچاق کالا پایه های تولید، اشتغال و اقتصاد کشور را متزلزل می کند، لذا می طلبد دیگر دستگاه ها نیز با عزمی جهادی در این خصوص با پلیس همکاری بیشتری داشته باشند.

#سپیده نیوز 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.