کد خبر : 3138
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳

برخورد قاطع با مدارس و آموزشگاه‌های متخلف اسلامشهر

برخورد قاطع با مدارس و آموزشگاه‌های متخلف اسلامشهر

▪️بالاخره آموزش و پرورش با تخلفات برخورد کرد به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ،ز در مدارس دولتی و غیردولتی و همچنین موسسه‌های آموزش علمی و زبان گلایه می کنند اما هرگز شاهد برخورد قاطع با متخلفان نبوده ایم. 🔺 اما ظاهرا تغییراتی در آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر رخ داده که نتیجه آن

▪️بالاخره آموزش و پرورش با تخلفات برخورد کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ،ز در مدارس دولتی و غیردولتی و همچنین موسسه‌های آموزش علمی و زبان گلایه می کنند اما هرگز شاهد برخورد قاطع با متخلفان نبوده ایم.

🔺 اما ظاهرا تغییراتی در آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر رخ داده که نتیجه آن بررسی و رسیدگی به شکایتهای مردمی و زیر ذره بین بردن تخلفات بوده است تا جایی که احکام‌ سخت‌گیرانه ای برای متخلفان صادر شده است.

🔺 آنطور که مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر برای سپیده نیوز تشریح کرد، این برخوردها از معرفی به هیئت تخلفات بوده تا تعطیلی سه ساله و محرومیت دائمی از مدیریت آموزشگاه و موسسات آموزشی که مهمترین آنها برای اطلاع مردم برای نخستین بار منتشر می شود.

🔺 اکبرقنبری درباره جزئیات این تصمیم، به ضرورت ارتقای کمی و کیفی خدمات آموزشی مدارس و واحدهای آموزشی دولتی و غیردولتی اشاره کرد و یادآور شد که حقوق دانش آموزان و خانواده‌های آنان جزو خطوط قرمز این مجموعه است که با در نظر گرفتن سیاست‌های کلان وزارت آموزش و پرورش منجر به تصمیمات تنبیهی اخیر شده است.

🔺 البته او به نظارت های دائمی بر عملکرد مدارس دولتی و غیردولتی و همچنین آموزشگاه‌های زبان و علمی غیردولتی اشاره و تاکید کرد که تصمیمات اتخاذ شده اخیر محصول بررسی شکایتهای مردمی و همچنین گزارش های بازرسی یک سال اخیر و همچنین نظارت در سامانه همتا و نظارت‌های میدانی بوده است.

🔺 طبق اعلام آموزش و پرورش اسلامشهر،‌مهمترین تنبیه‌های در نظر گرفته شده برای مدیران مدارس دولتی و غیردولتی به شرح زیر است:

1️⃣ تعلیق فعالیت یک مدارسه پسرانه دوره دوم متوسطه در واوان برای سه سال

2️⃣ محرومیت دائم مدیر از مدیریت مدارس و مراکز غیردولتی برای یک مرکز دخترانه زبان های خارجی در واوان

3️⃣ تعلیق سه ساله برای یک مدرسه غیردولتی دخترانه دوره دوم متوسطه در بخش مرکزی اسلامشهر

4️⃣ تعلیق یکساله فعالیت یک مرکز آموزش زبان های خارجی دخترانه در بخش مرکزی اسلامشهر

5️⃣ارسال مستندات قانونی پرونده تخلفات دو تن از مدیران مدارس ابتدایی دخترانه و پسرانه به هیئت تخلفات اداری اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران

▪️ گفتنی است که آرای صادر شده بدوی است که برای تایید و بررسی دوباره به اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ارسال شده است.

#سپیده_نیوز
#سمت_مردم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.