کد خبر : 4985
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷

بازدید معاون وزیر بهداشت و فرماندار اسلامشهر از آخرین وضعیت بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی

بازدید معاون وزیر بهداشت و فرماندار اسلامشهر از آخرین وضعیت بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی

حسین حبیبی در سخنانی در حاشیه این بازدید با بیان اینکه روند احداث این بیمارستان بخوبی در حال انجام است، گفت: طبق اعلام پیمانکار پروژه تا پایان سال جاری ساخت بیمارستان به اتمام خواهد رسید و شاهد تحویل موقت آن خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت صبح امروز با همراهی حسین حبیبی فرماندار اسلامشهر از آخرین وضعیت احداث بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی این شهرستان بازدید کرد.
🔹به گزارش روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر حسین حبیبی در سخنانی در حاشیه این بازدید با بیان اینکه روند احداث این بیمارستان بخوبی در حال انجام است، گفت: طبق اعلام پیمانکار پروژه تا پایان سال جاری ساخت بیمارستان به اتمام خواهد رسید و شاهد تحویل موقت آن خواهیم بود.
🔹وی با بیان اینکه طبق پیش بینی های صورت گرفته اردیبهشت ماه سال آینده شاهد افتتاح و آغاز بهره برداری از بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی خواهیم بود، افزود: پیشنهاد اولیه، افتتاح اورژانس و درمانگاه بیمارستان در فاز نخست بود که به دلایل فنی مقرر شد کل این مجموعه عظیم درمانی تا پایان سال تکمیل و تحویل شود.
🔹فرماندار اسلامشهر ضمن قدردانی از حمایتها و نگاه ویژه رئیس جمهور کشورمان، پیگیرهای مستمر دکتر شریفیان نماینده مجلس شورای اسلامی و مهندس فخاری استاندار تهران برای تکمیل بیمارستان۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر اظهار داشت: از سال ۱۳۸۸ تا سال ۱۴۰۰ ساخت این بیمارستان تنها ۲۲ درصد پیشرفت داشت که در دو سال فعالیت دولت سیزدهم شاهد پیشرفت این پروژه تا ۸۰ درصد هستیم.
🔹همچنین دکتر بهروز رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت نیز در سخنانی با بیان اینکه پروژه بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر مشکل تامین اعتبار ندارد گفت: امیدواریم بیمارستان در دهه فجر امسال تحویل موقت شود.
🔹وی افزود: بخش هایی از این بیمارستان همچون درمانگاه، اورژانس، دیالیز و آزمایشگاه توانایی آن را دارند که زودتر کارشان را شروع کنند و دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز در حوزه تجهیز بیمارستان کارش را آغاز کرده اما اصرار ما بر این است که بتوانیم تمام پروژه را یکجا و تا پایان سال به اتمام برسانیم.

#سپیده نیوز 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.